30/9/08

ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ...



Η αγαπητή roadartista μου έστειλε πρόσκληση να παίξω το παιχνιδάκι«Βρες τυχαία 7 φράσεις » , με τις παρακάτω οδηγίες:

Α. Η επιλογή της κάθε φράσης από τον κάθε μπλόγκερ να μην ξεπερνά τις τρεις λέξεις (σχετικό) και να επιλέγεται από τους χρήστες με όσο το δυνατόν τυχαίο copy/paste.

Β. Δεν έχει σημασία αν στο τέλος η πρόταση ή η παράγραφος βγάζει νόημα. Αυτό είναι και η πλάκα! Αποφύγετε να "ωραιοποιήσετε" το αποτέλεσμα, και αφήστε την ως έχει.

Γ. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε φράσεις από ήδη επιλεγμένους μπλόγκερ.


Ορίστε λοιπόν οι επιλογές μου :

…. τράβα μια βόλτα στο Πήλιο και σκόρπα με στις πηγές και στα πλατάνια ν' ανασαίνω την ευωδιά τους
…. Εδώ είναι το νόημα της ζωής

…. Δε θα είμαι ζαβολιάρα αυτή τη φορά, αν και με το ζόρι κρατιέμαι, γιατί μου ήρθαν χίλια δυο στο νου

…. γυρίσαμε σπίτι για να τηγανίσουμε τις κροκέτες , μπακαλιάρο αλμυρό σκορδαλιά σήμερα και γίγαντες φούρνου

…. σε όσους είναι εδώ και θέλουν ή θα αναγκαστούν να φύγουν.

…. Αυτό ειλικρινά μου σπάει τα νεύρα αλλά τί να κάνουμε
…. έκθεση δημοτικού μου θύμισε τώρα αυτό….


Ελπίζω να χαμογέλασες ...


Οι επιλογές των φράσεων προέρχονται από αναρτήσεις των:

Φράση πρώτη: Rain
Φράση δεύτερη:
Despinak
Φράση τρίτη:
Koκκινη ομπρέλα
Φράση τέταρτη
:
Αχτίδα
Φράση πέμπτη: Spantelaki
Φράση έκτη:
Eirini
Φράση έβδομη: Αλίκη

Τις προσκαλώ με χαρά να παίξουν , να συνεχίσουν δηλαδή το παιχνιδάκι ( να επιλέξουν 7 φράσεις από αναρτήσεις φίλων μπλόγκερς ) εφόσον βέβαια το επιθυμούν..

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πλάκα έχει το παιχνιδάκι.
Ευχαριστώ για την πρόσκληση.Θα ανταποκριθώ ;-)

Maria Tzirita είπε...

Έχω καλεστεί κι εγώ α'αυτό κι έχει όντως πολύ πλάκα - να δω πότε θα προλάβω να το κάνω! Σου εύχομαι καλό μήνα Αθηνούλα μου!

faraona είπε...

Aθηνα μου καλησπερα και καλο μηνα!
Ωραιο παιγνιδι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλά λέω εγώ μανία με τα δύσκολα έχεις, θα το κάνω καλέ , θα ψάξω..

Alkmini είπε...

χαχαχα
πλακα εχει Αθηνουλα
σ ευχαριστω για την προσκληση
καποια στιγμη που θα μουρθει θα παιξω
φιλια πολλα.

SPantelaki είπε...

Αθηνά, πειράζει τώρα που δεν κατάλαβα τι να κάνω? Είμαι κουρασμένη, θα το δω αύριο ξανά. Αν πάλι δεν καταλάβω...τότε άστα..Ας περιμένω μέχρι αύριο.
Φιλάκια πολλά. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

Roadartist είπε...

:)))
Πολύ τέλειο!!!
Σε ευχαριστώ γλυκιά Αθηνά που έπαιξες!!!..καλό βραδάκι..

Ανώνυμος είπε...

Απρόσκλητος, με χαμηλή διάθεση, κουρασμένος, απελπισμένος.
Που διάθεση για παιγνίδια.
Σε παρακαλώ θερμά να μου φιλήσεις τα δυο μοντελάκια της φωτογραφίας στην παραλία και αν δεν σου κάνει κόπο, γλυκοφίλησε και τον πατέρα τους.
Η αγάπη μου κοντά σας
Mateus κ.λ.π.

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αθηνά μου,
πραγματικά πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, και βέβαια θα παίξω!
Αχ, τι ωραία η βόλτα στο όνειρο!
Τα φιλιά μου και μια μεγάλη αγκαλιά!