15/11/10

Ινδιάνικη προσευχή

- Γη μάθε με να θυμάμαι -



Γη μάθε με ηρεμία

όπως τα χορτάρια ηρεμούν με το φώς.






Γη μάθε με να υποφέρω
όπως οι γηραιές πέτρες υποφέρουν από την μνήμη.






Γη μάθε με ταπεινοφρoσύνη
όπως τα άνθη είναι ταπεινά από την αρχή.









Γη μάθε με να νοιάζομαι
όπως η μάνα που προστατεύει τα μικρά της.






Γη μάθε με θάρρος
όπως το δέντρο που ορθώνεται μοναχό.







Γη μάθε με περιορισμό
όπως το μυρμήγκι που αργοσαλεύει στο έδαφος.







Γη μάθε μου ελευθερία
όπως τον αετό που πετάει στον ουρανό.







Γη μάθε μου παραίτηση
όπως το φύλλο που πεθαίνει το φθινόπωρο.






Γη μάθε με αναγέννηση
όπως τον σπόρο που φυτρώνει την άνοιξη.






Γη μάθε με να ξεχνάω τον εαυτό μου
όπως το λιωμένο χιόνι ξεχνά την ζωή του.







Γη μάθε με να θυμάμαι την καλοσύνη
όπως οι ξεροί αγροί κλαίνε στην βροχή.


Iνδιάνικη προσευχή



Native_Feather_Header_TB

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Αθηνά μου,
τι όμορφη ανάρτηση, τι ωραίες εικόνες....
Αν καθόμασταν να σκεφτούμε λίγο παραπάνω τις επιπτώσεις των πράξεών μας, στο περιβάλλον, και φυσικά πράτταμε αλλιώς, είμαι σχεδόν σίγουρη πως θα ήταν αρκετά διαφορετικά τα πράγματα!
Καλή εβδομάδα να έχεις.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Χμμμ... δεν ξέρω αν είσαι φωτογράφος, πάντως η ματιά σου είναι εξαιρετική!

Μου άρεσαν πολύυυυ!
Καλημερένια!

cook είπε...

υπεροχη αναρτηση ,θαυμασια μουσικη συνοδεια..

Don.Mateous είπε...

Περνούσα, είδα φως και μπήκα. Φωτίστηκα, χαλάρωσα, ηρέμισα, το χάρηκα και βγήκα
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Αθηνούλα.. καλησπέρα! τι κάνεις? σκεφτόμουν το blog σου αυτο το καιρό και είπα να κάνω μία βόλτα να δω πώς πάει 'η βόλτα στο όνειρο..!!' χάρηκα πολύ από αυτά που είδα! συνεχίζεις ακάθεκτη όπως βλέπω..!! μπράβο!! οι φώτο σου είναι υπέροχες και συνεχίζουν να μας ταξιδεύουν σ'αυτά τα υπέροχα τοπία και εικόνες... καλή εβδομάδα!!! (Πηγή! :-)

stalamatia είπε...

Ωραίες εικόνες και σοφά λόγια Αθηνά μου,έχω πολύ καιρό να σε χαιρετίσω.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για την επίσκεψή σας, για τον πολύτιμο χρόνο σας που αφιερώνεται στην σελιδούλα μου , για τα σχόλια σας και τα καλά σας λόγια !!