24/1/12

Μικρές ακουαρέλες



Οι πρώτες ανεμώνες της φετινής χρονιάς
που φωτογράφισα προχθές ( προηγούμενη ανάρτηση )



έγιναν πηγή έμπνευσης για να ζωγραφίσω ξανά ,
μετά από αρκετές μέρες δημιουργικής αποχής !!
Λίγο οι γιορτές, λίγο οι δουλειές, λίγο οι υποχρεώσεις
δεν μου άφηναν αρκετό ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθώ
με τη ζωγραφική που τόσο αγαπώ !!



Προχθές ήρθε η έμπνευση , η διάθεση και το θέμα.
Χθες βρήκα την ευκαιρία, ξέκλεψα λίγο χρόνο
και κάθησα στο γραφείο - εργαστήρι - βασίλειο μου
άνοιξα το ακουαρελομπλόκ και τα νεροχρώματα ,
έπιασα τα μολύβια και τα πινέλα μου
και δημιούργησα !!

Μερικό αποτέλεσμα της χθεσινής ημέρας δημιουργίας
οι 3 παραπάνω μικρές ακουαρέλες
(15x20) και όχι μόνο !!

Η πρώτη ακουαρέλα μου άρεσε περισσότερο !!
Εσένα ;


Την καλημέρα μου από τη βροχερή Σάμο


8 σχόλια:

nameliart είπε...

Εμένα μου άρεσαν όλες!
Η κάθε μιά έχει τη χάρη της: η πρώτη με πιο έντονα κοντράστ, οι άλλες πιο αέρινες, πιο απαλές...
Τα χρώματα πολύ νοσταλγικά σε κάθε περίπτωση!

Margo είπε...

Η πρώτη είναι πιο.. ζεστή, λόγω χρωμάτων. Και εμένα μου άρεσε πολύ. Η κάθε μία όμως έχει τον χαρακτήρα της:-)

Μα δεν είναι υπέροχο λουλούδι;;;;

Fanypap είπε...

Πανέμορφες και ρομαντικές!!!!μπράβο σου!!!φιλάκια.

Giorgos Varvakis είπε...

Όντως, η πρώτη είναι λίγο "ζωηρούλα", αλλά και τα άλλα δυο "κορίτσια" είναι πανέμορφα :)
Φιλιά
καλημέρα Αθηνούλα

Δημιουργία είπε...

Απλα υπεροχες οι ανεμωνες σου Αθηνα.

ΥΓ:Αθηνα τα δωρακια τα προλαβες, η κληρωση θα γινει 22 Φεβρουαριου.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αθηνούλα καλως σε βρήσκω...και να σε ευχαριστήσω για την επισκεψη σου και από εδω...έκανα την βόλτα μου στο όνειρο....γιατί και εγώ ονειροπαρμένη είμαι και ειδα τόσο όμορφα λόγια γραμμένα... στα οποία συνφωνώ μέχρι την τελεταία τελεία...μιλω για την ανάρτηση των ευχών σου..για τον καινούργιο χρόνο...που σου εύχωμαι να είναι ο καλήτερος...και να γνωρίζεις μόνο ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ....οι ανεμώνες σου αέρινες πανέμορφες..μας προμηνύουν την Ανοιξη.....φιλακια..

KaPaworld είπε...

Λατρεύω τις ανεμώνες σου...απλά τις λατρεύω και ζηλεύω που μπορείς και ζωγραφίζεις τόσο όμορφα...εμένα να σου πω αν με έβαζες να διαλέξω απρόλο που τις βρίσκω συγκλονιστικές και τις τρεις, μου αρέσει περισσότερο η τρίτη με τα πιο ξεθωριασμένα χρώματα...σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου σχόλιο για τα λουλούδια στα βάζα...

IZA είπε...

Πανέμορφες οι ανεμώνες σου, Αθηνά μου. Και οι φωτογραφικές και οι ζωγραφικές. Μας έφερες την άνοιξη μέσα στο χειμώνα. να είσαι καλά.