9/6/12

Tα παραλειπόμενα ....


Να τα τα σημειωματάκια , που ποζάρουν όλα μαζί !!
 44 σημειωματάκια κι ένα που χρωστάω, θα γίνουν 45   !!


45 ζωγραφιές
και πάνω στο γραφείο,  μολύβια, χρώματα, πινέλα, χαρτιά, 

 λουλούδια, καρδιές, ένα κλειδί, ένα σμαράγδι, μια οδοντόβουρτσα,
όλα μαζί για αναμνηστικές φωτογραφίες !!  


Να κι ο Μικρός Πρίγκηπας με το τριαντάφυλλό του, 
η οικογένεια , η παρεούλα, το κοριτσάκι με τα δώρα

Να και η οικογένειά μου, εγώ, ο Ν., ο γιός μας και οι δίδυμες κορούλες μας,
(όσοι μας γνωρίζουν , αμέσως μας αναγνώρισαν)

Το ζευγαράκι ( η κοπελίτσα τα δέχτηκε τα λουλούδια με χαρά και του σκασε και φιλί , αλλά μεταξύ μας ήταν πιο εύκολο να την ζωγραφίσω με τα χέρια πίσω :)



 
Οι τριανταφυλλένιες πατουσίτσες του Ρίτσου και
οι αγαπημένες σας φράσεις τυπωμένες με τη σειρά τους στο χαρτί


Ζωγραφίζοντας το Πρωινό Άστρο  αναποδογυρίζει το μπουκαλάκι 


με το φούξια χρώμα και πάνω στο γραφείο και στο πάτωμα γίνεται ο ροζ χαμός !!

 
Ζωγράφιζα συνήθως σε υπόλευκες κόλλες χαρτιού Α4 
σαν να εικονογραφούσα παραμύθι

όπως το κοριτσάκι με τα σπίρτα (εδώ η μαμά - καλή νεράιδα)

Μονίμως χρώματα και πινέλα ήταν όλα σε παράταξη

μολύβι, μαρκαδοράκι, ακουαρέλες, μελάνια, εκολίνες


 οι απαραίτητες δοκιμές για το χρώμα 


σχέδια πρώτα με μολύβι , μετά  μαρκαδοράκι και χρώμα,
πόζα για φωτογραφία και στο τέλος προσέθετα τη φράση
 
Να και μερικά προσχέδια που άλλαξαν στην πορεία,



μα  ίσως κάποια στιγμή τα ζωγραφίσω κι αυτά!! 

 (Οι φωτογραφίες είναι όλες τραβηγμένες με φλας,
γιατί ως επί τω πλείστον οι ζωγραφιές γίνονταν  βραδάκι, 
όταν είχα λίγο ελεύθερο χρόνο)



Πήρατε μια γεύση από τα παραλειπόμενα για την δημιουργία 
των πολύχρωμων σημειωμάτων με αγαπημένες ρήσεις!!
Ήταν πολύ ευχάριστη περίοδος ,
το χάρηκα , δημιούργησα, εμπνεύστηκα,  μοιράστηκα, ενθουσιάστηκα, χαμογέλασα,
και εισέπραξα απίστευτη θετική ενέργεια , φιλία, χαρά,
και θερμή φιλοξενία  σε τόσες όμορφες σελίδες από όλες τις καλές φίλες 
σ αυτή την υπέροχη μπλογκογειτονιά !!
Σας ευχαριστώ !!!!
Τώρα διαλειμματάκι και πάμε παρακάτω !!


 


28 σχόλια:

Magia da Inês είπε...

✿✿⊱╮
Lindos trabalhos.
Bom início de semana!
Beijinhos.
Brasil
•.¸¸✿⊱╮¸¸.•

Mariela είπε...

Αθηνά μου τι όμορφη ανάρτηση, πολύ μου άρεσε που μας άφησες να ρίξουμε κλεφτές ματιές στις ώρες της δημιουργίας!!
Θα ήθελα πολύ να το δω σε βιβλίο... πολλά φιλιά

Ποδηλάτισσα είπε...

Αθηνά μου για άλλη μια φορά σε ευχαριστούμε!!!!! Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες δημιουργίες που μας χάρισες.... σε ευχαριστούμε που μας άφησες να χαρούμε τις ώρες της δημιουργίας σου... σε ευχαριστούμε που είχες τα χρώματα και τα πινέλα και μας οδήγησες στον παράδεισο!!!! Πολλά φιλιά... καλή Κυριακή!!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΑΘηνούλα
αν εσύ μας ευχαριστείς για το κίνητρο που σου δώσαμε να δημιουργήσεις μοναδικές ζωγραφιές,εμείς τι πρέπει να πούμε σ εσένα;Στολίσαμε το κάθε ιστολόγιο με μια μοναδική προσωπική ζωγραφιά !
Κάθε σου νέα ζωγραφιά μας κινητοποιούσε όλες τις αισθήσεις και μας άφηνε άφωνες απο θαυμασμό
Νάσαι καλά και να μην πάψεις να δημιουργείς και ν απλωνεις χρώματα να μας ενώνεις .
Φιλιά πολλά Ιόνιας αύρας

Veronika είπε...

Καλος σε βρισκω Αθηνα μου..Πραγματικο ταλεντο..Μπραβο σου,μν σταματας ποτε αυτο που κανεις..Θα πας μπροστα..φιλια πολλα..

Maria Villioti είπε...

Αθηνά μου αυτή η διαδρομή αξίζει περισσότερο...Ξέρω πως το ευχαριστήθηκες κι εσύ, (αν και σε κουράσαμε λίγο),όσο κι εμείς και μάλλον περισσότερο γιατί έπαιρνες διπλή χαρά...μία που έφτιαχνες κάτι και μία που λάμβανες τα μηνύματα ενθουσιασμού κι ευχαριστιών...Ήταν πολύ όμορφο όλο αυτό που έγινε για όλους.Σ'ευχαριστούμε κοριτσάκι και περιμένουμε και νέες δημιουργίες...φιλιά πολλά από την βραστή Αθήνα!!!

πρός τ'άστρα... είπε...

σ'αγαπώ πολύ

para-kelsoscooks είπε...

Αθηνά και τα παραλειπόμενα έχουν το ίδιο ενδιαφέρον με τις αναρτήσεις των σημειωμάτων-ζωγραφιών.Να είσαι καλά και συνεχίσεις να δημιουργείς.

Flora είπε...

Τέλεια ιδέα Αθηνούλα αυτή η παρουσίαση της προετοιμασίας των έργων...
Να το ξανακάνεις!!!!
Φιλιά πολλά...

SPYRIDOULA είπε...

Τι όμορφη ανάρτηση!Και πάλι σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες ζωγραφιές σου που έφτιαξες για εμάς και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη και δημιουργική συνέχεια!Φιλιά!

eleni είπε...

Εξαιρετική η δουλειά σου,Αθηνά!
Με μεγάλη αγάπη έφτιαξες τις καρτούλες για τις φίλες-βραδάκι συγκεντρώνεσαι κι εσύ στη δημιουργία,προσωπικά μπορώ να πω πολύ αργά βρίσκω ευχαρίστηση.
Φιλιά!

Νίκη είπε...

Αθηνά μου τι όμορφες που είναι έτσι όλες μαζί οι ζωγραφιές! Μοιάζουν με μια παρεα που νομίζω ότι θυμίζει τη δική μας.
Να είσαι καλά πάντα και να δημιουργείς δινοντας χαρά σε όλους!
Φιλιά πολλά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πολύ μου ΄΄ελειψε η βόλτα στ όνειρο Αθηνουλα μου...και τωρα ξεκλεβω λίγες στιγμές απο το σημα της κόρης μου να μπώ να πώ μια καλησπερα....εγώ ακομα δεν εχω ιντερεντ και δεν ειναι ευκολο να κουβαλώ το λαπτοπ..να πηγαίνω διπλά...θελω τον χώρο μου...ασε που ακομα δεν μπορώ να το δουλεψω καλα..εχω παρει πληκρολόγιο...αλλα πρέπει να ταχτοποιηθώ πρώτα απο σήμα...θελω να σου πώ ενα μελο ευχαριστώ ακομα μια φορά για την αγαπη που έβελες στις φρασεις μας και τις έκανες να πάρουν χρώμα και ομορφια...θα τα ξαναπουμε μολις μπορεσω...φιλακια.... πολλα ..μου λειπετε!!!!!!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Πω πω! Τι όμορφα όλα συγκεντρωμένα!
Τι κόπος, τι δουλειά, τι υπόμονή και πόσα ακόμη!

Αθηνούλα μου είσαι ανεκτίμητη!
Και ξανά και πάλι όλοι σ'ευχαριστούμε!

χρυσάνθη είπε...

Αγαπημένη μου Αθηνούλα , σ' όλο σου το ταξίδι καθόμουν δίπλα σου (νυχτερινός και εγώ τύπος) σιωπηλά για να μη σου χαλάσω το γλυκό όνειρο , αλλά με το θαυμασμό αποτυπωμένο στα μάτια μου!!!Χίλια ευχαριστώ για το ταξίδι !!!Νάσαι καλά και να δημιουργείς μαγικές εικόνες , που ευφραίνουν το νου και τα μάτια μας!!Είσαι ένα γλυκύτατο κορίτσι και ένα καταπληκτικό ταλέντο!!!Ευχαριστούμε !!!!!!!

Madlen είπε...

Αθηνά μου σε ευχαριστούμε ξανά μέσα από την καρδιά μας!!
Ήταν υπέροχη η βόλτα που μας έκανες στην σκέψη, στην ανάμνηση, στο όνειρο!!
Νάσαι καλά να ομορφαίνεις τον κόσμο με τις ζωγραφιές σου!!
Καλή εβδομάδα!!!

Kidspaintingplanet είπε...

Λατρευω τα σχέδια σου! Είναι καταπληκτικά! Συγχαρητήρια!!!!

Χρυσούλα είπε...

Αθηνά και για εμάς ήταν πολύ ευχάριστη η περίοδος αυτή!....κάθε φορά περίμενα να δω την επόμενη ζωγραφιά σου...
και εγώ το χάρηκα πολύ-πολύ όλο αυτό... Εύχομαι να είσαι καλά... και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!...

Onirokosmos είπε...

Να είσαι πάντα καλά και να ομορφαίνεις τον κόσμο γύρω σου!!!! Σ΄αγαπώ πολύ!

Nena είπε...

ΕΚΑΝΕΣ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ

Sofia είπε...

Πολύ ωραία η ανάρτηση σου με τα "παραλειπόμενα" της δημιουργικής σου γωνιάς. Ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας!!!

Λες ότι πήρες θετική ενέργεια και πολύ αγάπη από όλους αλλά να είσαι σίγουρη ότι αν η ίδια δεν εξέπεμπες θετική ενέργεια, αγάπη και ευαισθησία για όλους μας δεν θα την έπαιρνες πίσω με τόση απλοχεριά.
Το να δίνουμε αγάπη άλλωστε είναι τόσο ευεγερτικό και για τον ίδιο μας τον εαυτό!!!!


Το να σ' αγαπούν είναι κάτι. Tο ν' αγαπάς είναι πολύ. Tο να σ' αγαπούν και ν' αγαπάς είναι το παν!!!

Mika είπε...

Αθηνά μου, τώρα κατάλαβα οτι η ζωγραφιά που συνόδευε το ρητό μου, είναι η οικογένεια σου!!! Πολύ συγκινήθηκα...
Και να φανταστείς οτι το έγραψα εκείνη την ωρα, χωρίς σκέψη, αυθόρμητα. Και το πιστεύω!
Σε ευχαριστώ πολύ για αυτό το δώρο...δεν ξέρεις τι σήμαινε για μένα στην φάση που βρίσκομαι...
Ελπίζω μια μέρα αυτή η εικόνα να απεικονίζει και την δική μου οικογένεια...
Να σαι καλά κορίτσι μου!
Πάντα να δίνεις χαρά με τις ζωγραφιές σου!

MaRia'S LiFeTiMe είπε...

Τα παραλειπομενα,η καλυτερη ωρα,η ωρα της δημιουργιας!Και μετα ξερεις οτι αυτο που δημιουργεις θα δωσει χαρα σε αλλους.Αυτη ειναι η πεμτουσια της προσφορας!!!!!
Εγω σ'ευχαριστω ολοψυχα Αθηνα μου!!!!!!
Φιλια πολλα!!!!!!!!

Sofia είπε...

Τι όμορφη ανάρτηση! Αθηνά μου σε ευχαριστούμε για αυτό που έκανες. . Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία! Κάθε μέρα που έμπενα στο σπιτάκι μου επισκεπτόμουν το δικό σου για να δω αν υπήρχαν καινούριες φρασούλες!(και σε εμένα αρέσουν πολύ οι μικρές φράσεις). Επίσης σε ευχαριστώ για τα παραλειπόμενα! Τώρα το καλοκαίρι που θα έχω χρόνο θα προσπαθήσω και εγώ να κάνω μια τέτοια συλλογή(λίγο διαφορετική γιατί δεν έχω ταλέντο στη ζωγραφική). Πάντως σε ευχαριστώ για όλα! Πολλά φιλούθκια ¨)

Elena είπε...

Αθηνά μου, η ανάρτησή σου είναι υπέροχη.... Ο Θεός σου έδωσε απλόχερα ταλέντο να δημιουργείς και να χρωματίζεις την ζωή μας μ'αγάπη,χαρά και θετική ενέργεια! Είμαι πολύ τυχερή που είσαι φίλη μου! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια! :-)

maya =^o^= είπε...

τι απίθανα που ζωγραφίζεις!!!!!!!!!!!

evonita είπε...

Είναι πανέμορφες οι ζωγραφιές σου όλες!!!!

Margo είπε...

Αθηνά μου τις λάτρεψα όλες στο έχω πει πολλές φορές νομίζω και θα στο λέω με κάθε ευκαιρία ;-)