9/1/09

ΕΙΡΗΝΗ


"Τ' όνειρο του παιδιού είναι η ειρήνη

Τ' όνειρο της μάνας είναι η ειρήνη

Τα λόγια της αγάπης κάτω απ' τα δέντρα

είναι η ειρήνη.




Ο πατέρας που γυρνάει τ' απόβραδο

μ' ένα φαρδύ χαμόγελο στα μάτια

μ' ένα ζεμπίλι στα χέρια του γεμάτο φρούτα

και οι σταγόνες του ιδρώτα στο μέτωπό του

είναι όπως οι σταγόνες του σταμνιού

που παγώνει το νερό στο παράθυρο,

είναι η ειρήνη.



Όταν οι ουλές απ' τις λαβωματιές

κλείνουν στο πρόσωπο του κόσμου

και μες στους λάκκους που ' καψε η πυρκαγιά

δένει τα πρώτα της μπουμπούκια η ελπίδα

κι οι νεκροί μπορούν να γείρουν στον πλευρό τους

και να κοιμηθούν δίχως παράπονο

ξέροντας πως δεν πήγε το αίμα τους του κάκου,

είναι η ειρήνη.



Ειρήνη είναι η μυρουδιά του φαγητού το βράδυ,

τότε που το σταμάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο

δεν είναι φόβος,

τότε που το χτύπημα στην πόρτα

σημαίνει φίλος,

και το άνοιγμα του παραθύρου κάθε ώρα

σημαίνει ουρανός,

γιορτάζοντας τα μάτια μας

με τις μακρινές καμπάνες των χρωμάτων του,

είναι ειρήνη.


Ειρήνη είναι ένα ποτήρι ζεστό γάλα

κι ένα βιβλίο μπροστά στο παιδί που ξυπνάει,

τότε που τα στάχυα γέρνουν το 'να στ' άλλο λέγοντας:

το φως, το φως

και ξεχειλάει η στεφάνη του ορίζοντα φως,

είναι η ειρήνη.



Τότε που οι φυλακές επισκευάζονται να γίνουν βιβλιοθήκες,

τότε που ένα τραγούδι ανεβαίνει από κατώφλι σε κατώφλι τη νύχτα,

τότε που τ' ανοιξιάτικο φεγγάρι βγαίνει απ' το σύγνεφο

όπως βγαίνει απ' το κουρείο της συνοικίας

φρεσκοξυρισμένος ο εργάτης το Σαββατόβραδο,

είναι η ειρήνη.



Τότε που η μέρα που πέρασε,

δεν είναι μια μέρα που χάθηκε,

μα είναι η ρίζα που ανεβάζει τα φύλλα της χαράς μέσα στο βράδυ

κι είναι μια κερδισμένη μέρα κι ένας δίκαιο ύπνος,

που νιώθεις πάλι ο ήλιος να δένει βιαστικά τα κορδόνια του

να κυνηγήσει τη λύπη απ' τις γωνιές του χρόνου,

είναι η ειρήνη.



Ειρήνη είναι οι θημωνιές των αχτίνων στους κάμπους του καλοκαιριού

είναι τ' αλφαβητάρι της καλοσύνης στα γόνατα της αυγής.

Όταν λες: αδελφές μου, - όταν λέμε: αύριο θα χτίσουμε.

όταν χτίζουμε και τραγουδάμε,

είναι η ειρήνη.



Τότε που ο θάνατος πιάνει λίγο τόπο στην καρδιά

κι οι καμινάδες δείχνουν με σίγουρα δάχτυλα την ευτυχία,

τότε που το μεγάλο γαρίφαλο του δειλινού

το ίδιο μπορεί να το μυρίσει ο ποιητής κι ο προλετάριος,

είναι η ειρήνη.



Η ειρήνη είναι τα σφιγμένα χέρια των ανθρώπων

είναι το ζεστό ψωμί στο τραπέζι του κόσμου

είναι το χαμόγελο της μάνας

Τίποτ' άλλο δεν είναι η ειρήνη.

Και τ' αλέτρια που χαράζουν βαθιές αυλακιές σ' όλη τη γη,

ένα όνομα μονάχα γράφουν:

Ειρήνη.

Τίποτ' άλλο. Ειρήνη



Πάνω στις ράγες των στίχων μου

το τραίνο που προχωρεί στο μέλλον

φορτωμένο στάρι και τριαντάφυλλα,

είναι η ειρήνη



Αδέρφια,

μες στην ειρήνη διάπλατα ανασαίνει όλος ο κόσμος

με όλα τα όνειρά μας

Δώστε τα χέρια αδέρφια μου,

αυτό ' ναι η ειρήνη."


Γιάννης Ρίτσος




οι παραπάνω φωτο είναι τμήματα από 4 έργα ζωγραφικής (ελαιογραφίες ) μου :
Ιωνικό 2 (0,80χ0,80) , Αρμονία (1,00χ2,00),
Ειρήνη (0,50χ0,70), Ανθέμιον (0,80χ1,00).

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Φίλοι μου , ακολουθήστε το φιλικό ΔΡΟΜΑΚΙ (πατήστε επάνω)
που θα σας οδηγήσει να γνωρίσετε
τις "Γυναίκες της Χρονιάς που πέρασε " !!!!





54 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Οι ήρεμες λευκές πινελιές στο γαλάζιο του καμβά σου είναι ΕΙΡΗΝΗ!!!

Ειλικρινά απορροφημένη από υπέροχους στίχους του Γ. Ρίτσου, πέρασε από το μυαλό μου η απορία...."μα πού τα πέτυχε τόσο όμορφα περιστέρια...", χωρίς και πάλι να υποψιαστώ πως είναι έργα των χειρών σου.
Πανέμορφα ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Margo είπε...

Kαι εγώ την ίδια σκέψη έκανα. Πολύ όμορφη δουλειά, έδεσε τέλεια με τους στίχους του Γ.Ρίτσου. Ένα δώρο για την Ειρήνη και ευχή όλων μας. Καλό σου βράδυ Αθηνά.

Ανώνυμος είπε...

Νιώθω μια περίεργ συγκίνηση τώρα. Αλήθεια. Ισως είναι ο τρόπος σου, ίσως είναι οι σκέψεις σου, ίσως πάλι που ο Ρίτσος είναι ο αγαπημένος μου...

Καλή χρονιά Αθηνά μας. Να μας φέρει μόνο χρώματα και ελπίδες, όπως ακριβώς ότι αγγίζεις με τα χέρια σου και την ψυχή σου.

Σε φιλώ πολύ

venceremos είπε...

καλη χρονια με ειρηνη και παλι ειρηνη και μονο ειρηνη.
μου αρεσουν πολυ οι πινακες σου .
να σαι καλα να δημιουργεις..με υγεια και ειρηνη.
φιλια καρυστινα

faraona είπε...

Ειρήνη Αθηνουλα μου ....δύσκολο πραγμα στις εποχες μας.Ας ευχηθουμε να ερθει σ ολη την γη και να ησυχάσουν οι ανθρωποι απ τους πολέμους και τον σπαραγμό.
Υπέροχα τα εργα σου .Μπραβο!
πολλα φιλια

Alkmini είπε...

Ομορφο παντρεμα των εργων σου με τους στιχους.
Κατι στο οποιο εισαι "ειδικη"
Καλημερα Αθηνουλα.
Μακαρι να ξημερωσει η μερα που θα υπαρχει ΕΙΡΗΝΗ σε ολη τη γη.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

Mariela είπε...

Αγαπημένος ο Ρίτσος, αλλά γνώριμος από παλιά...
Αυτό που κυρίως μίλησε σε μένα είναι τα έργα σου...
Αυτά μου μετέφεραν την ΕΙΡΗΝΗ,
τη δημιουργία, την ευχή!
Μα είσαι καλά Αθηνούλα μου και πάντα να μας χαρίζεις ομορφιές!

Side21 είπε...

Τέτοιες μέρες που ...
σχιζοφρενείς Σιωνιστές
κατακρεουργούν παιδικές σάρκες
μαζί και την κοινή ανθρώπινη λογική ...
Σήμερα παρά ποτέ επίκαιρα είναι ...
η ζωγραφική, η ποίηση, η ευαισθησία
το συναίσθημα στην υπηρεσία της Ειρήνης !!!
Τώρα που μπήκε η χρονιά η αφιερωμένη
στον ποιητή της Ειρήνης το Γιάννη Ρίτσο ...

Ερατώ είπε...

Πολύ όμορφο και πολύ επίκαιρο το θέμα σου...τώρα που πάλι η ειρήνη είναι όνειρο και όχι διακαίωμα, για πολλούς συνανθρώπους μας...
Οι πίνακές σου φανταστικοί.

eirini είπε...

Καλέ... τί ωραίες ζωγραφιές!!!
Μπράβο Αθηνούλα!
Άραγε θα έρθει ποτέ η πολυπόθητη αιρήνη στον κόσμο μας; Τα περισσότερα από αυτά που αναφέρονται στους στίχους του Ρίτσου φαντάζουν τόσο συνηθισμένα για μας και τόσο... ξένα για πολλά παιδιά στον κόσμο μας που δεν τα ζήσανε ποτέ.
Αθηνούλα μου πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

Maria Tzirita είπε...

Ωραίος και διαχρονικός ο Ρίτσος, αλλά κλαι τα έργα σου Αθηνούλα μου ανυπέρβλητα! Μπράβο σου κοριτσάκι μου, είμαι πολύ περήφανη για σένα! Χίλια φιλιά!

neni είπε...

Ειρήνη..Ένα ποστ για την Ειρήνη..
Υπέροχη όπως πάντα..

Coco είπε...

φωτεινή ανάρτηση
μέσα στη μαύρη μαυρίλα

. είπε...

Ειρήνη! Το όνειρο όλων που τείνει να γίνει αυταπάτη!
Μα όχι...ας μη σταματήσουμε να ελπίζουμε.
Φιλιά και καλή χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Αθηνούλα μου, άλλο ένα ωραίο σου έργο με επίκαιρο θέμα.. Οι πίνακές σου πολύ ωραίοι και τα λόγια του Ρίτσου έδεσαν ακριβώς με το θέμα..! Ειρήνη πάνω από όλα και υγεία σε όλο τον κόσμο.. Φιλιά!!

roadartist είπε...

Αχ ειρήνη.. Μια λέξη χιλιοειπωμένη, που την ευχόμαστε, αλλά δεν εισακουόμαστε για πολύ.. δυστυχώς..

Δημιουργία είπε...

Ο,τι πιο ομορφο Αθηνα μου, λογια και εικονες σε απολυτη αρμονια.Μακαρι να ηταν ετσι και η ζωη.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλη εβδομαδα, τι καλα εκανες που εγραψες για την ειρηνη το χρειαζομασταν, λες και το ηξερε ο ποιητης τοτε πως το μονο θα αναζητουμε μια μερα θα ειναι η ειρηνη

rain είπε...

Ίδιαίτερα ταλαντούχο παιδί είσαι. Όχι πως δεν φαινόταν δηλαδη αλλά εσύ είσαι φοβερή.
Φιλάκια πολλά καλη εβδομάδα να'χουμε

Ανώνυμος είπε...

Αθηνούλα μου,
Μιλάς για κάποια ΕΙΡΗΝΗ. Ποια είναι αυτή η κυρία καλή μου και που πουλάνε τέτοια να αγοράσω λίγη; Όπως γνωρίζεις βρέθηκα στη Σερβία τις μέρες του πολέμου μαζί με το γιό μου το Γιάννη. Τις ώρες των βομβαρδισμών έκατσα και έγραψα. Στο χαρίζω παρά το γεγονός ότι δεν καταθέτω (όπως γνωρίζεις) δημόσια την ψυχή μου.

Mateous ο γκρίνιας.


ΦΤΑΙΝΕ........

Γιατί μαχαίρι σταματήσαν τα τραγούδια;
Γιατί στον κήπο μαραθήκαν τα λουλούδια;
Τάχα γιατί μαυροφορέθηκαν οι μάνες;
Γιατί θλιμμένα ηχούνε τώρα οι καμπάνες;

Γιατί το γέλιο των παιδιών έχει παγώσει;
Σχολειά κι αλάνες γιατί έχουν ερημώσει;
Γέροι και νιοι γιατί έχουν δάκρυα στα μάτια;
Τα όνειρα τους ποιος τα έκανε κομμάτια;

Γιατί ακούν για «σωτηρία» και τρομάζουν;
Γιατί σαν βλέπουν τους «σωτήρες» τους κουρνιάζουν;
Γιατί αυτοί πούρθαν να φέρουν την γαλήνη;
Κρατάνε όπλα και στοχεύουν την ειρήνη;

Φταίνε οι σειρήνες ή αυτοί που τις ηχήσανε;
Φταίει ο ένας ή κι αυτοί που συμφωνήσανε;
Φταίνε οι βόμβες ή εκείνοι που τις ρίξανε;
Φταίνε οι πρόσφυγες ή όποιοι τους ξορίσανε;

Φταίνε τα τύμπανα ή αυτοί που τα χτυπήσανε;
Φταίει το αίμα ή εκείνοι που το χύσανε;
Φταίει ο πόλεμος ή αυτοί που μας τον δώσανε;
Φταίνε οι νεκροί ή φταίνε αυτοί που τους σκοτώσανε;

Ποιος είναι ο Σέρβος και ποιος είναι ο Κοσοβάρος;
Μια η αλήθεια ας την φωνάξουμε με θάρρος:
«Νίκησε ο ένας και ο άλλος νικημένος»
«Νεκρός ο ένας μα κι ο άλλος πεθαμένος»

m.m.d. 3.99

Aθηνά Π.Κ. είπε...

"Οι ήρεμες λευκές πινελιές στο γαλάζιο του καμβά σου είναι ΕΙΡΗΝΗ!!!"

Eυχαριστώ Γλαρένια μου ,
με συγκίνησες !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ MARGO καταπληκτικοί οι στίχοι του Ρίτσου και διαχρονική η αξία τους !!
Πραγματικά αυτά όλα είναι η ειρήνη !!
Ας το αναλογιστούμε!
Καλή βδομάδα σου εύχομαι

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ FREEDULA σ ευχαριστώ!!
Μακάρι να ναι η χρονιά μας γεμάτη χρώματα κι ελπίδες!!
Μακάρι για όλη την ανθρωπότητα !!!!
Βασική προυπόθεση το ειρηνικό περιβάλλον για να μπορούν να ειδωθούν, να ειπωθούν , να αναπτυχθούν όλα !!!!
Καλή βδομάδα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

VERCEREMOS θέλουμε μια ειρηνική χρονιά γιά όλη τη γη , γιατί θέλουμε όλα τα παιδιά και όλες οι μανούλες να μπορούν να ονειρεύονται και να προσμένουν όμορφες , ήρεμες μέρες !!
Ζητάμε πολλά ????

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,
φιλιά σαμιώτικα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΦΑΡΑΩΝΑ σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,
είθε το φως της αγάπης και της καλοσύνης να φωτίσει τα φιλοπόλεμα μυαλά των ισχυρών !!
Ευχή όλων η παγκόσμια ειρήνη !!

Μου την δίνει που όλα γίνονται για την κυριαρχία και το χρήμα, αυτές είναι οι αξίες των ισχυρών , το χρήμα ο θεός τους!!
Και θυσιάζουν τις ανθρώπινες ζωές στον βωμό του !!!!

Καλή βδομάδα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΛΙΚΗ μακάρι να εισακουστούμε , ευχή όλων η παγκόσμια ειρήνη !!
Να σαι καλά , σ ευχαριστώ !!
Κι εγώ θυμάμαι ακόμα εκείνο το εξαιρετικό αφιέρωμα σου στην βεντάλια !!!!
Και να ξέρεις δεν ξεχνάω ποτέ εκείνη την πρόσκλησή σου σε μια άγνωστη που σχολίαζε δειλά ,
μια πρόσκληση που με έβαλε στην χώρα των θαυμάτων , ω Αλίκη !!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Μικρέ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , ναι ο Ρίτσος είναι καταπληκτικός ποιητής και αυτό που περιγράφει είναι η ΕΙΡΗΝΗ και η ομορφιά της !!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Κάθε φορά που το διαβάζω ένας κόμπος στο λαιμό και ανατριχίλα... για το μεγαλείο του!
Αχ, βρε Αθηνά μου,
πέρα από τις ευαισθησίες σου,

τι χέρια είναι αυτά που έχεις;
Πανέμορφοι οι πίνακές σου!

Πολλά πολλά φιλιά!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΙΕΛΑ μου τι να πω??
Με συγκίνησες , όχι μόνο για τα καλά σου λόγια, αλλά γιατί μ αρέσουν οι άνθρωποι που είναι large !!
Και σήμερα μου το απέδειξες !!
Ήσουν τόσο πληθωρική στα γραφόμενά σου , όταν γράφεις πως σου μίλησαν για ειρήνη, δημιουργία και ελπίδα, τα περιστέρια μου, που μ έκανες κι ένοιωσα υπέροχα !!
Ο μέγας Ρίτσος μέσα από τους στίχους του, δίνει καταπληκτικές εικόνες για την ζωή εν Ειρήνη !!
Να σαι καλά,
από μένα ένα μεγάλο ευχαριστώ και ευχές για παύση πολέμων και παγκόσμια ειρήνη !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ SIDE21 συντοπίτη μου , πόσο επίκαιρο πραγματικά είναι το ποίημα του Γ. Ρίτσου , πόσο λυρικά περιγράφει τις ειρηνικές απλές σκηνές της ζωής , πόσο πολύτιμο αγαθό είναι η Ειρήνη !!
Ενημερωμένο σε βρίσκω ,
πράγματι φέτος είναι η χρονιά αφιερωμένη στον Ρίτσο ,
Ας γίνουν ευχές οι στίχοι του, να υπάρξει επιτέλους παγκόσμια ειρήνη !!
Η ανατολική Σάμος σε χαιρετά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΡΑΤΩ μου έχεις δίκιο ,
η ειρήνη από δικαίωμα όλων των ανθρώπων , για κάποιους μεταμορφώθηκε σε όνειρο και μάλιστα μακρινό !!
Κρίμα κι άδικο , η ζωή είναι τόσο πολύτιμη , είναι δώρο και αυτό το δώρο ξετυλίγεται μόνο εν καιρω ειρήνης !!

Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πίνακές μου , σ ευχαριστώ, φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΙΡΗΝΟΥΛΑ κούνα το μαγικό ραβδί σου να έρθει η πολυπόθητη ειρήνη σε όλον τον κόσμο που δεινοπαθεί και υποφέρει από τα δεινά του πολέμου !!
Ας προσευχόμαστε για ειρηνικότερη συνέχεια του νέου χρόνου που ήρθε με όπλα και βόμβες φορτωμένος !!
Φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΑΚΙ ΤΖ. φέτος είναι η χρονιά του Ρίτσου, αφιερωμένη στον μεγάλο ποιητή !!
Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !

Ας εκτιμάμε αυτά που έχουμε ,
ας ευχηθούμε παγκόσμια ειρήνη ,
ας στείλουμε το μήνυμά της Ειρήνης!!

Σαμιώτικα φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΝΕΝΙ μικρή μου ,
για ΕΙΡΗΝΗ γράφει ο Ρίτσος,
για ΕΙΡΗΝΗ στέλνω μήνυμα εγώ!!

Τόσο διαχρονικός ο Ρίτσος και τόσο επίκαιρος, τι θαυμάσιο δώρο η ειρήνη !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ COCOύλα μου η ειρήνη είναι από μόνη της εκτυφλωτικά φωτεινή , ο Ρίτσος λαμπερός , δεν τους χρειαζόταν η δική μου μικρή ανάρτησή !!
Πολλά φιλιά στην μικρή ποδηλάτισσα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΝΑΣΑΙΜΙΑ καλή μου ,
ας αντιληφθούμε πόσο τυχεροί είμαστε εμείς , θείο δώρο η ειρήνη,
ας προσευχόμαστε και ας ελπίζουμε να μοιραστεί σε όλη την ανθρωπότητα !!
Φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΤWEETάκι μου τι κάνεις ??
Έχω αδειούλα και το ευχαριστιέμαι !!
Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,
ο Ρίτσος περιγράφει μέρες και ώρες εν ειρήνη με απλές καθημερινές , όμορφες εικόνες !!
Τι πιό συμβολικό από τα περιστέρια μου?? Γι αυτό τα ζωγράφισα , για να συμβολίσουν την Ειρήνη, την παγκόσμια Ειρήνη !!
Πολλά πολλά φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΡΤΙΣΤΑΚΙ μου , εμείς δεν παύουμε να ευχόμαστε !!
Για την Ειρήνη στέλνω
τους μαγικούς στίχους του Ρίτσου,
την δική μου χρωματιστή φωνούλα,
έναν φτερωτό ψίθυρο ,
το ελάχιστο !!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ καλή μου,
"λογια και εικονες σε απολυτη αρμονια" έγραψες και με συγκίνησες,
γιατί έχω υμνήσει με τα πινέλα και τα χρώματά μου την Αρμονία, που βρίσκεται παντού στην φύση ,
αλλά αυτομάτως χάνεται, όπου επεμβαίνει ανόητος ανθρώπινος νους και δίψα για χρήμα και κυριαρχία !!
Φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ
χαχαχαχα καλώς την !!
Χαίρομαι που σου άρεσε και το διάβασες με θετική σκέψη και καλή διάθεση ,
ο ποιητής εξέφρασε όλη την απλότητα και την καθημερινότητα της ζωής των ανθρώπων όταν λάμπει ο ήλιος της Ειρήνης στον τόπο τους!!

φιλιά

Mariela είπε...

Είπα απλώς αυτό που ένοιωσα....

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΒΡΟΧΟΥΛΑ σήμερα ήρθες επίσκεψη στην Σάμο !! Από το πρωί ψιχαλίζει !!
Σ ευχαριστώ καλή μου για τα λογάκια σου, εντάξει μ αρέσουν , αλλά είναι κομματάκι υπερβολικά !!
Πολλά φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΤΕΟUS πάλι γκρινιάζεις??
Η Ειρήνη είναι μια φίλη μου στην Θεσσαλονίκη , πολύ καλή κοπέλα !!

Το ποιήμα σου εξαιρετικό !!
Έτσι ακριβώς είναι , στο τέλος ενός πολέμου δεν υπάρχει κερδισμένος , όλοι είναι θύματα, όλοι έχουν χάσει κάτι , όλοι έχουν πονέσει !!

Σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που το μοιράστηκες με μένα και τους φίλους μου !!
Χαιρετισμούς και φιλιά στην Μπέττυ και τα παιδιά !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Είναι τόσο ταξιδιάρικες και υπέροχα απλές και όμορφες οι εικόνες που μας χαρίζει ο Ρίτσος μέσ΄από τους στίχους του !!!! Καθημερινές εικόνες που μόνο σε ειρηνικούς καιρούς τις χαίρεσαι και τις απολαμβάνεις!!
Αχ βρε Ομπρελίτσα μου, πώς τα λες έτσι??
Σ ευχαριστώ καλή μου ,
πολλά πολλά φιλιά

kryos είπε...

Πολύ όμορφο το σπιτικό που έφτιαξες εδώ Αθηνά μου .... υπέροχα και τα έργα σου !!!

Όλοι θέλουμε την ειρήνη και πιστεύω ότι είμαστε πλειοψηφία .... ας φιμώσουμε τους οπαδούς της ρήξης και του πολέμου .

Να έχεις μια υπέροχη μέρα σου εύχομαι !!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΙΕΛΛΑ μου ,
εμένα πάλι,
με κερδίζουν οι άνθρωποι που λένε αυτό που νοιώθουν και με συγκινούν όσοι είναι γνώστες οι ίδιοι, αλλά μπορούν και δίνουν απλόχερα !!!!
Σ ευχαριστώ για την επιστροφή σου στα λημέρια μου !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΚRYOS καλώς ήρθες , σ ευχαριστώ για την επίσκεψη ,
πριν λίγο γύρισα κι εγώ , είχα βγει βόλτα και πέρασα από το σπιτάκι σου, είχα ξαναέρθει και μου καλάρεσε !!
Το βρήκα ήρεμο, φιλοσοφημένο, με μια ιδιαίτερη αρμονία , όλα ήταν προσεγμένα και όμορφα τοποθετημένα, λόγια και εικόνες !!

Κι από μένα ευχές για μια χαμογελαστή μέρα

Ανώνυμος είπε...

...Θα ήθελα πάρα πολύ να την γνωρίσω! σίγουρα είναι μοναδική σ'αυτόν τον κόσμο.
Γκρινιάρικα φιλάκια
Mateous o....όπως τον θέλεις.

Dorothy είπε...

Μακάρι να έρθουν για όλο τον κόσμο μέρες σαν αυτές που περιγράφει ο Ρίτσος, γιατί δυστυχώς αυτοί που την πληρώνουν είναι πάντα οι άμαχοι. Πολύ όμορφα τα έργα σου, μου αρέσει πολύ το πρωτο περιστέρι στο γαλάζιο φόντο.

ζαφορα είπε...

Το ( ΕΙΡΗΝΗ ) του Ρίτσου το θαύμαζα
για τη μοναδικότητά του,
την απλότητα,
και το συναίσθημα.
Τώρα θαυμάζω κι εσένα.
Μπράβο σου .
Με κέρδισες για άλλη μια φορά.

Την αγάπη μου.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΟΘΥ μακάρι , μακάρι, μακάρι !!!
Όλοι ελπίζουμε !!!
Σ΄ευχαριστώ !!
Σαμιώτικα φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ χιονισμένη ΖΑΦΟΡΑ να σαι καλά , σ ευχαριστώ !!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ανάρτηση Αθηνά μου. δείχνει την ποιότητα του χαρακτήρα σου!
Χαίρομαι που σε γνώρισα.
Τα περιστέρια είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ! Θα σκεφτεί κανείς, μα δεν ξέρει άλλη λέξη αυτή η Ροδούλα; Αφού όμως αυτή είναι η πιο ταιριαστή!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις.