12/5/12

Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ - ΜΙΚΡΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ

Η πολύχρωμη συλλογή με σημειωματάκια
 προχωράει  !!
 Αγαπημένες φράσεις-ρητά-στίχους-σοφά λόγια
 φίλων και επισκεπτών της σελίδας τούτης
 που μου χάρισαν σε σχόλιό τους στην προηγούμενη ανάρτηση,
αποκτούν χρώμα και σχήμα 
σε μικρά σκίτσα-ακουαρελίτσες  σε χαρτί !!
Ξεκίνησε ως μια ιδέα βασισμένη
 στο να δημιουργήσω κάτι ξεχωριστό για τον καθένα από σας,
ένα μικρό, πολύχρωμο σημειωματάκι ,
που να παραπέμπει σε σας και στη σελίδα σας !!



Είναι κάτι που θέλει χρόνο μα δεν βιάζομαι, σιγά σιγά θα γίνουν όλα!!
  Κάθε βραδάκι κυρίως ξεκλέβω λίγο  χρόνο , κάθομαι  στη γνωστή  δημιουργική γωνίτσα μου,
αρχικά σκιτσάρω σε χαρτάκια με μαρκαδοράκι 
και μετά χρωματίζω με ακουαρέλες, καλή προαίρεση, φιλική αγάπη και εκτίμηση !!
Σας ευχαριστώ για την μεγάλη ανταπόκριση και τα τόσο καλά σας λόγια!!!! 


        Αισίως έφτασα στη 19η  αγαπημένη σας φράση,
    η ζωγραφιά αυτή  ανήκει στ....

για τα επερχόμενα όμορφα ταξίδια της !!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


20. στην Pepi  ( ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ )
γιατί όλοι παθαίνουμε και μαθαίνουμε !!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



που οδηγεί χαρούμενη στο δρόμο των συρταριών !!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




γιατί δημιουργία + προσφορά= αγάπη + χαρά  !!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





23.  Ερατώ (ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ)   (ΟΙΚΟΣ ΑΝΤΟΧΗΣ)
  γιατί προβληματίζεται και ασχολείται !!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




24. για τη  Σοφία
 που διαβάζει τα βιβλία του Καζαντζάκη


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



25. για τη Βασιλική  (it's a peace of art)
που είναι μικρή , χαρούμενη και αισιόδοξη !!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



που χωρίς να το ξέρει , διάλεξε τα πιο αγαπημένα μου λόγια από τον μεγάλο φιλόσοφο Καζαντζάκη







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




27.   Προς τ΄άστρα  (ΠΡΟΣ Τ΄ΑΣΤΡΑ)
 μια ζωγραφιά καρδιάς με τις καλύτερες ευχές μου !!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




28.  για την Μάγδα Μαντρίνα (ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ)
γιατί η όψη αλλάζει, ο εσωτερικός κόσμος μας δεν αλλάζει!!



και συνεχίζω ..............




ΥΓ:  για τη ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΣΥΛΛΟΓΗ που προηγήθηκε
με τις ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ-ΜΙΚΡΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ κι άλλων φίλων 
σας παραπέμπω στην προηγούμενη ανάρτησή μου

36 σχόλια:

Χρυσούλα είπε...

Αθηνά, μου δίνεις πολύ-πολύ χαρά!....
Μου άρεσε πάρα πολύ!... Σαν να ήσουνα μέσα στο μυαλό μου....Μου αρέσουν πολύ και τα χρώματα που χρησιμοποιείς...και πολλές φορές μπαίνω και χαζεύω τα έργα σου...μου βγάζουν κάτι..γλυκό...ζεστό..πολύ-πολύ όμορφο!
Σ`ευχαριστώ πολύ!

anna είπε...

Υπέροχο το έργο σου!Συχγαρητήρια!

Rena Christodoulou είπε...

ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!!!!
ΣΟΥ ΑΦΗΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΑ, ΔΙΑΛΕΞΕ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!
ΝΑΙ, Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΗΤΑΝ
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

Pepi είπε...

Είναι πολύ πολύ όμορφο! Σ'ευχαριστώ Αθηνά! Φιλιά !

Nena είπε...

ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ Η ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ...ΦΙΛΑΚΙΑ.

Μαρία είπε...

νασε καλα γλυκια μου..Χρονια μας Πολλα..καλη συνεχεια..στο υπεροχο εργο σου..που λεγετε Χαρα..μας δινεις Χαρα..σε φιλω

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

πρωτα Χρονια πολλα.... σε όλες τις μανουλες του κόσμου..και τώρα στα δικά μας....αυτό που σου είπε η Ρένα Αθηνουλα μου....να κάνεις όλες αυτές τις όμορφες ζωγραφιές που είναι η μιά καλήτερη απο την άλλη....η να τα κάνεις ένα ημερολόγιο...χα..χα.. ιδέες σου βάζουμε..έ..ειναι καταπληκτικα αυτά τα μικρα αριστουργήματα..που κανεις.. και εμείς θα έχουμε κατι απο σένα ....τι ωραίαααααα!!!φιλακια απο Κρήτη γλυκια μου....

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα Αθηνα μου, να χαιρεσαι και να καμαρωνεις τα βλασταρια σου.Οι δημιουργιες με τις φρασεις φανταστικες,θα ηθελα κι εγω να πω τη δικια μου: Αυριο ειναι μια νεα μερα, εξαλλου τα καλυτερα δεν εχουν ερθει ακομα.

Fanypap είπε...

Αθηνά μου, Σαμιώτισσα, τί ομορφα όλα αυτά που ζωγραφίζεις;!!!Υπέροχα γλυκούλα μου!!και πρωτότυπη ιδέα!!Χρόνια σου πολλά και φιλάκια πολλά !!!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχα είναι όλα!Με πολύ όμορφα ζεστά χρώματα και εικόνες!Λατρεύω τα έργα σου!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

Ερατώ είπε...

Είναι πολύ όμορφα όλα!
Μόλις πήρα το δικό μου !
Ευχαριστώ πολύ!!!

Αναστασία είπε...

Αχ Αθηνά, η χαρά μου δεν περιγράφεται! Μου άρεσε τόσο πολύ, όπως κι όλα τα άλλα που καλλιτέχνησες.Περνάω και ξαναπερνάω από το σπιτάκι σου , τα διαβάζω, τα ξαναδιαβάζω, είμαι φοβερά ενθουσιασμένη με την όλη σκέψη σου.Ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!!!

Elena είπε...

Περιμένω μ'αγωνία την σειρά μου!! Η δουλειά σου Αθηνά μου, είναι καταπληκτική!! Να'χεις μια υπέροχη και δημιουργική εβδομάδα, φιλιά!

Anastasia είπε...

Εξαιρετική ιδέα!!Πού να φανταστώ ότι η διαδικτυακή βόλτα μου θα κατέληγε..βόλτα στο όνειρο!;;; Ενας στίχος που μου αρέσει πολύ και θα τον αφήσω στο πέρασμά μου απ την γειτονιά σου είναι: Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το γιώτα και γδάρε το ίσαμε το πι. (Οδ. Ελύτης)...Αγωνιώ...

Rena είπε...

Ω!!! Τι όμορφο το μπλογκοσπιτάκι σου,καλώς σε βρήκα!!!!

Sofia είπε...

Είσαι υπέροχη, σαν άνθρωπος αλλά και σαν καλλιτέχνης, με ευαισθησία και φαντασία που αποτυπώνεται σε ένα τοσοδούλι χαρτάκι!!!!!

Καταπληκτικές οι ζωγραφιές σου και η ιδέα σου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη μικρή ζωγραφιά που μου αφιέρωσες, είναι καταπληκτική και αποτυπώνει το νόημα της φράσης.

Δεν ξέρω αν διαβάζεις Καζαντζάκη αλλά τα βιβλία του έχουν τόσες φράσεις με μεγάλες αλήθειες που θα μπορούσαν να γίνουν λεύκωμα!!! Σε ευχαριστώ και πάλι για τον κόπο σου.

Stone είπε...

Καλως σε βρήκα Αθηνα!Πόσο όμορφα αποτυπώνεις το λόγο στο χαρτί με χρωματα και εικόνες...Μπράβο σου για τη γλυκιά αυτή προσφορά!

Marie-Anne είπε...

Πανέμορφες οι ζωγραφιές σου Αθηνά μου!! Συγχαρητήρια !!!
Ζηλεύω τις φιλενάδες που τους αφιέρωσες από μία...!
Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Φοβερή η ιδέα σου και προχωράει εντυπωσιακά. Καλή συνέχεια.

πρός τ'άστρα... είπε...

Αθηνά με συγκίνησες πολύ!Ευχαριστώ απ'την καρδιά μου,είναι όμορφη,γλυκειά,τρυφερή και τα μαλλάκια του μικρού είναι ίδια!Ευχαριστώ

Maria Villioti είπε...

Βρε Αθηνούλα το ένα ομορφότερο από το άλλο!!! Σου βάλαμε δουλειά όχι αστεία!!!χαχα...Είσαι απίστευτη...πως μπορείς και βγάζεις τόσες πετυχημένες εικόνες με τόσο δύσκολα λόγια που σου έχουμε γράψει!!!Μπράβο κορίτσι μας έχεις καταπλήξει!!!

EvaG είπε...

Η βόλτα μου φάνηκε ονειρεμένη και χαίρομαι πάρα πολύ που σε βρήκα και εγώ.!!!!Συγχαρητήρια που μοιράζεις απλόχερα χαρά , και ευτυχία και γεμίζεις την γειτονιά χαμόγελα.Φιλιά.!!!

Χρυσούλα είπε...

Τι έμπνευση είναι αυτή;!...
Καλή συνέχεια!

voulaki είπε...

Αθηνά μου, είναι πανέμορφο!!!
Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!!
Και φυσικά, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση που λατρεύεις κι εσύ αυτό το στιχάκι του Καζαντζάκη... Η γραφή του είναι αστείρευτη πηγή έμπνευσης... :-)
Θα το βάλω αμέσως και στα δύο σπιτάκια μου! :-)
Καλή σου μέρα!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΑΝΑΥΔΗ...

para-kelsoscooks είπε...

Δουλειά δεν είχες και δουλειά βρήκες.Και τι δουλειά!!! Εμπνευσμένη.Φιλιά από Πειραιά.

Madlen είπε...

Τι έκπληξη με περίμενε πρωί-πρωί!!!
Θα σου γράψω κι εδώ Αθηνά πως το ήξερες;;; πως το ένιωσες;;;
Από την ώρα που το είδα ακόμα δεν μπορώ να κλείσω το στόμα μου!!!
Τρέχω να το τυπώσω, να το κάνω καδράκι να κρεμαστεί εκεί που προορίζεται!!!
Η χαρά μου είναι τεράστια, εύχομαι να σου δοθεί διπλά!!!
Χίλια ευχαριστώ, γεια στα χεράκια σου, είσαι υπέροχη!!!!

Roadartist είπε...

Κουράγιο που το έχεις!
Πανέμορφα όλα :)))

Aθηνά Π.Κ. είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ !!!!

Χαίρομαι όταν καταφέρνω με μια μικρούλα ζωγραφιά , να σας δίνω χαρά !!
Προσπαθώ να πάρετε από ένα πολύχρωμο ζωγραφισμένο σημειωματάκι όλοι σας, όσοι αφήσατε το αγαπημένο σας ρητό-φράση !!
Κάνω ένα διήμερο διάλειμμα γιατί ασχολούμαι με ζωγραφική - τοιχογραφία ενός καταστήματος,
θα επανέλθω με την ζωγραφιά του Ονειρόκοσμου και μετά της Έλενας και όλων των υπολοίπων ,
φιλιά

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Καλησπέρα Αθηνά και καλώς σε βρήκα!! Είναι εκπληκτικό αυτό που κάνεις!! Πολύ γλυκιά ιδέα και πολύ όμορφη η υλοποίηση...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αθηνούλα μου!!!!!! μπαινω και ξαναμπαίνω στο σπιτακι σου που συγνώμη δεν ειναι σπιτάκι αλλα σπιταρώνα χι..χι..αφού χωραει τόσες πολλες ζωγραφιές και τις καρδιές όλων μας....πολύ μου άρεσε η ζωγραφιά της Μαντρίνας... χι..χι.. μηπως ειμαι εγώ;;;; που με ειδες;;;;; χι..χι.. φιλακια πολλα...

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΣΑΣ περιμένω απο το σπίτι,έχω κέρασμα!

Marie-Anne είπε...

Όπως σου είπα και στο προηγούμενο σχόλιό μου, ζηλεύω πολύ που δεν είχα προλάβει να σου στείλω κι εγώ ένα κειμενάκι. Ολα όσα έφτιαξες έως τώρα είναι υπέροχα !!!
Εάν μπορέσεις στο τέλος να με προσθέσεις κι εμένα, θα χαιρόμουν πάρα πολύ !!!!

"Μέτρα την ηλικία σου με τους φίλους, όχι με τα χρόνια.
Μέτρα τη ζωή σου με τα χαμόγελα, όχι με τα δάκρυα".

John Lennon

myStickland είπε...

Xίλια ευχαριστώ ...Μου αρέσει πολύ πολύ η ζωγραφιά σου!!Μου έφτιαξε τη μέρα,στ'αλήθεια!
θα ετοιμάσω μια ανάρτηση σχετική με αυτό σαν ελάχιστο δείγμα φιλίας και συμπάθειας!!
Μπράβο για τη πρωτοβουλία να δημιουργήσεις ενα τέτοιο μπουκέτο με αγαπημένες συλλογές!!
Καλή συνέχεια!!
φιλιά..

Ανώνυμος είπε...

Μίλησαν, μέσα μου. Καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι.