20/9/08

ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ . . . .


Γίνε για λίγο μια λαθραία αχτίδα φωτός

Τρύπωσε μέσα απ΄το δαντελένιο κουρτινάκι του παραθύρου

και στάσου στο μπρούντζινο νυφικό κρεββάτι

Σεργιάνα στα ξύλινα σανίδια της κάμαρης

Ακούμπα στην σκαλιστή ανθοστήλη της γωνιάς

Μύρισε το λευκό γιασεμί στο βάζο

Αφουγκράσου τα βήματα στην γερασμένη σκάλα

και άκου . . . άκου τ΄ ανέμελα γέλια των παιδιών.

Ίσως . . . να ΄ σαι εσύ το παιδί που γελάει !



Αθηνά Π.Κ.




( απόσπασμα και φωτο , από τη δημοσιευμένη φωτογραφική περιήγηση μου με τίτλο "ΕΡΗΜΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑ " στο περιοδικό "Απόπλους Σαμιακών γραμμάτων και τεχνών περιήγηση" φθινόπωρο 2007 τεύχος 41-42)

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένας φίλος σου έστειλε τα σχόλια και τις απόψεις του.
Δεν του απάντησες και μου είπε με θλίψη ότι απέρριψες το μήνυμα του.
Δεν γνωρίζω ακόμη τα των Bloggers κ.λ.π για να έχω άποψη.
Τα δικά μου σχόλια ακολουθούν.

Ματθαίος.

Χριστίνα είπε...

Βολτάροντας κι εγώ στην μπλογκοχώρα, έφτασα και στο δικό σου όνειρο...σε καλημερίζω από την άλλη άκρη της Ελλάδας την Ζάκυνθο....
Πολύ όμορφο ήταν αυτό που διάβασα..πραγματικά ταξίδεψα στην μηχανή του χρόνου, μέσα από ήχους, μυρωδιές και εικόνες...πραγματικά έκανα μια βόλτα στο όνειρο..
Σε προσκαλώ στους ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ μου...έλα κι εκεί μια βόλτα..τους μοιράζομαι...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Να , αυτά μου κάνεις και άντε εγώ να πάω Γρεβενά και να τραβήξω φωτο και να τολμήσω να σου τις δείξω...

Ανώνυμος είπε...

Οι βόλτες σου Αθηνά μου συνεχίζουν να είναι υπέροχες.. Την μια φώτο σου την θυμάμαι.., μου την είχες δείξει και παλιότερα.. Αλλα και η πρώτη είναι πολύ ωραία.. Τα λόγια με τα οποία αναδεικνύεις τις φωτογραφίες ταιριάζουν απόλυτα και όπως σου έχω ξαναπεί.. ταξιδεύουν!!! Ωραία η βόλτα στο παρελθόν...! Φιλιά!

eirini είπε...

Αθηνούλα μου, μου άρεσε το θέμα σου γιατί τα παλιά σπίτια είναι μια από τις αδυναμίες μου! Όπου και αν βρεθώ, αν δω παλιό σπίτι κάθομαι και το χαζεύω! Με τρελλαίνουν φωτογραφίες που απεικονίζουν διάφορα μέρη στα παλιά χρόνια και γενικά οτιδήποτς αναφέρεται στο παρελθόν. Δεν χορταίνουμε τις βόλτες σου!!!
Φιλάκια!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Καλώς τον φίλο μου τον Ματθαίο!! Όπως και να χει ευχαριστώ για την επίσκεψη, φιλιά σε όλους!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ christina καλώς όρισες , σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και θα ρθω μια βόλτα στα μέρη σου !

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Αχτιδούλα καλή μου, είμαι σίγουρη θα είναι υπέροχες οι φωτο σου απ τα Γρεβενά και θάρθω να τις δω !! Καλό ταξίδι !

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Τουιτάκι χαίρομαι αν καταφέρνω και σας ταξιδεύω! Ειδικά τους νεώτερους!
Είναι πολύ ευχάριστο να υπάρχουν συνταξιδιώτες !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Ειρηνούλα μου το θέμα αυτό το έχω φωτογραφικά εξαντλήσει, γιατί είναι πολύ αγαπημένο! Παλιές πόρτες, χερούλια, παράθυρα, καλύβια, ερειπωμένα σπίτια, εγκαταλελειμένα χωριά κλπ έχω άπειρες φωτογραφίες !! Χαίρομαι που σ αρέσουν θέματα σχετικά με το παρελθόν , έχουν την μαγεία τους!!

Ανώνυμος είπε...

η πρωτη φωτο ειναι υπεροχη...την αποθηκευσα...λατρευω τα ερειπωμενα σπιτια...

Alkmini είπε...

και γω θα καταθεσω μια λατρεια για τα παλια. απο σπιτια μεχρι χερουλια απο παλιες πορτες.
ομορφη η περιηγηση και σαν φωτογραφια και σαν λογια...!!!!
καλησπερα Αθηνουλα καλλιτεχνιδα ;)

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

πολύ ταξιδιάρικες οι εικόνες του αποσπάσματος .. Μας ταξιδεύουν στο χρόνο και εγώ τις ακολουθώ απερίσπαστα.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ cook μου σ ευχαριστώ! Αυτό το θέμα τελικά ανακαλύπτω ότι αρέσει σε πολλούς και χαίρομαι !!

@ Αχ Αλίκη μου είναι τόσο πολύ προσφιλές μου αυτό το θέμα, έχω ξοδέψει πολλά φιλμ για να το αποτυπώσω ! Αν κρίνω απ τις σημερινές φωτο σου στο μπλογκόσπιτό σου, έχουμε παραπλήσια ματιά !:)

@ Πράσινη κλωστούλα μου έχουν τρομερό φωτογραφικό ενδιαφέρον τα στοιχεία του παρελθόντος ! Χαίρομαι που βολτάρεις μαζί μου !!

LIA είπε...

Αθηνά μου, καλησπέρα!

Τι ωραία! μας ταξίδεψες στο παρελθόν.Κάθε φορά που κάνω βόλτα στο παρελθόν, γυρίζω "φορτωμένη" με πολύτιμα δώρα:ομορφιά, τέχνη, γνώση,σοφία,αρμονία,δύναμη,πίστη και πολλά πολλά άλλα.Νιώθω, όμως, θλίψη και παράπονο, μερικές φορές,γιατί μερικοί δεν είναι ικανοί να διατηρήσουν και να σώσουν, ό,τι με τόση σοφία, τόσο κόπο και τόσο δύσκολες συνθήκες, έφτιαξαν οι πρόγονοί μας.
Ας ελπίσουμε, η νεώτερη γενιά να λάβει τη σωστή παιδεία, για να μπορεί να σέβεται το παρελθόν της.
Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ πολύ όμορφες.
Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή Κυριακή.

Mariela είπε...

Εξαιρετικές οι φωτό, ειδικά η πρώτη, ιδιαίτερο το κείμενο!
Σε καταχωρώ στα λινκ μου σαν "Walking dreams"
Φιλιά

"ζαχαρούλα.." είπε...

πολύ όμορφη ανάρτηση! μπράβο αθηνούλα!!

φιλιά από την Πάτρα!!!!!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Αθηνούλα, εδώ βρήκα άλλη μια ψυχή!
Όμορφη δουλειά, όμορφα λόγια...

πουαντερι είπε...

Οι εικονες σου καθε φορα με τρελαινουν.
Δεν αφηνω σχολιο γιατι δεν εχω τι να πω;! απλα τις θαυμαζω.
Καλημερες πολλές!!!!!!!!!!!!!

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα Αθηνά! Τι να πω; Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό... Στην πρώτη σου βόλτα στην ακρογιαλιά του Μπάλου, πριν από 2 εβδομάδες(8 σεπ 08 4:42μμ), προφανώς δεν είχες ανοίξει ακόμα την πόρτα του υπέροχου σπιτιού σου. Σήμερα "είδα φως" και μπήκα. Διπλή χαρά για μένα, αφού πέρα από την καλαισθησία που είναι εμφανής, μυρίζει πατρίδα!! Καλώς σε βρήκα λοιπόν και θα μου επιτρέψεις να σε καταχωρήσω στους "ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ". Θα τα λέμε συχνότερα από δω και μπρος.

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

"μυστικό" το είχες το ... "μπλογκόσπιτο";
Ευχαριστώ για την πρόσκληση, σ΄ευχαριστώ και για το ταξίδι...
Θα τα λέμε (και από εδώ...)
Φιλιά...

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή σου εύχομαι.
Οι φωτο πραγματικά όμορφες.
Και βέβαια συγχαρητήρια για τη δημοσίευσή τους σε έντυπο.
Αν κι εγώ δεν βρίσκομαι σε αυτό το επίπεδο, χαίρομαι που θα μοιραζόμαστε την αγάπη για τη φωτογραφία :-)

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Λία μου καλησπέρα! Με χαρά διαπιστώνω πως τα πολύτιμα δώρα του παρελθόντος, εκτός ημών , αρέσουν σε πολλούς ακόμα και χαίρομαι!!

@ Μαριέλα σ ευχαριστώ, θα τα λέμε!!

@ Ζαχαρούλα πολλά φιλιά !!

@ Καναρινένια σ ευχαριστώ ! Τι να πως εγώ για σένα και την υπέροχη γραφή σου ????

@ Πουαντερίτσα ευχαριστώ , να σαι καλά !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ gvarvakis καλώς ήρθες! Από τον όμορφο ΜΠΑΛΟ σου έχω περάσει προ μηνών, απλώς δεν είχα σελιδούλα δική μου, ούτε καν μπλογκερ δεν ήμουνα!! Τότε άσχετη ήμουνα με τα διαδικτυακά !! Παρόλα αυτά τα Σαμιώτικα μπλογκς τα επισκεπτόμουνα. Είναι αυτή η μυρωδιά πατρίδας που λες κι εσύ !!
Χάρηκα με την επίσκεψή σου !

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Ευαίσθητε Γκρινιάρη των Σαμιώτικων ιστοσελίδων (έτσι θα σε καταχωρήσω), χάρηκα πολύ με την επίσκεψή σου!! Το μπλογκόσπιτό μου είναι υπό κατασκευή Είναι καινούργιο & απλό (ιδε 1η σελίδα) ,είναι ένας τόπος συνάντησης κάποιων φίλων, και είμαι στο ψάξιμο ακόμα ! Μια προσπάθεια κάνω, έτσι απλά !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΔεσποιναΚ με τις υπέροχες και ιδιαίτερες φωτό, καλώς ήρθες!! Πάντα θα έχουμε κάτι να πούμε, γιατί έχουμε την ίδια αγάπη, την φωτογραφία (μεταξύ μας εσύ είσαι πιο μοντέρνα)! Όσο για την δημοσίευση , για να είμαι ειλικρινής, το σκέφτηκα πάρα πολύ, για να την βάλω , εδώ στην σελιδούλα μου!! Θα τα λέμε!

Roadartist είπε...

"Μύρισε το λευκό γιασεμί στο βάζο"

...να αυτά που λέγαμε!!!
Μια χαρά..
Λατρεύω το γιασεμί παρεπιπτόντως..
Αθηνά μου πολλά πολλά φιλάκια μουτς!

Side21 είπε...

Καλώς ώρισες ...
Βόλτα στη bloggογειτονιά.
Μ' αρέσει η οπτική σου ...
στα ζωντανά και τ' άψυχα που μας περιβάλλουν.
Keep walking !!!
Καλή σου βδομάδα ...

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ roadartist πέρασα απ το ποιοτικό σπιτάκι σου και σου άφησα ένα κλαράκι γιασεμί !

@ side 21 καλώς ήρθες με τα σαμιώτικα αρώματα, εγώ σε έχω επισκεφτεί προ πολλού , απλώς δεν άφησα ίχνη !!

Maria Tzirita είπε...

Μα τι ταλαντούχες φίλες έχω τέλος πάντων! Υπέροχο Αθηνά μου, ρομαντικό και ταξιδιάρικο, μπράβο σου! Φιλί γλυκό και καλημέρα...

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Θυμούμαι, πίσω από την εκκλησία των αγίων Θεοδώρων στην πόλη της Σάμου, κέρδιζαν το βλέμμα και την ψυχή κάτι τέτοια παράθυρα, με τραβούσαν πιο πέρα από εκεί που επιθυμούσαν να φθάσουν τα πόδια μου.

Ήταν κι εκείνα τα μπαλκόνια τα μεταλλικά, με τα σκαλίσματα και του σοβάδες που κουράστηκαν ακόμα και να πέσουν κι απέμειναν να κοιτάζουν το αιγαιοπελαγίτικο τοπίο.

Κλείδωσα εντός μου τις εικόνες αυτές.
Όπως εκείνα τα ηλιοβασιλέματα που σε βρίσκουν φυλαγμένο σε μια αγκαλιά και λες άλλο όμοιο δεν θα ζήσω ποτέ ξανά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φιληνάδα μια καληνύχτα πέρασα να πω, έχω πεθάνει στη δουλειά δεν προλαβαίνω ούτε τηλέφωνα να κάνω.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Καλώς το το Μαράκι με την γλυκιά κουβέντα του!! Μην υπερβάλουμε όμως, ένα φωτογραφικό αφιέρωμα ήταν, που το ντυσα με λίγα λογάκια !

@ Ήχε μου καλως ήρθες! Πάντα με τον ποιητικό σου λόγο!! Πειράζει που τα υπέροχα σχόλιά - ποιήματα σου θα τα κάνω ανάρτηση , συνοδευμένα με δικές μου φωτο?? Σαμιώτικους χαιρετισμούς !

@ Αχτιδούλα μου μ αρέσει να έρχεσαι έστω και για μια καληνύχτα !!!! Φιλιά