5/10/08

από το ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΗΠΑ


Οι μεγάλοι αγαπούν τους αριθμούς.

Σαν τύχει να τους μιλήσετε για ένα καινούριο φίλο, εκείνοι δεν σε ρωτάνε ποτέ για κάτι
το ουσιαστικό.
Δεν σου λένε ποτέ: " Ποιός είναι ο τόνος της φωνής του ? Ποιά παιχνίδια του αρέσουν? Κάνει συλλογή με πεταλούδες? " .
Εκείνοι σας ρωτούν: "Πόσων χρονών είναι? Πόσα αδέλφια έχει? Ποιό είναι το βάρος του? Πόσα κερδίζει ο πατέρας του? ".

Τότε μόνο πιστεύουν ότι τον ξέρουν.


Αν πείτε σε κάποιο από τους μεγάλους : " Είδα ένα σπίτι με ροζ τούβλα, γεράνια στα παράθυρα και περιστέρια στη στέγη " , ποτέ δεν θα καταφέρει να φανταστεί αυτό το σπίτι.
Πρέπει να του πεις: " Είδα ένα σπίτι που αξίζει πάνω από εκατό χιλιάδες φράγκα ". Τότε εκείνος θα φωνάξει : " Πόσο όμορφο είναι !".

(Απόσπασμα από τον ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΗΠΑ του Αντούαν Ντε Σαιντ-Εξυπερύ)

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ στην μικρή ΜΑΡΙΑΝΝΑ που τόσο της αρέσει !!

ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ( 1,20 . 50 ) λάδι σε καμβά 2005

Χαίρομαι που συνήθως οι ερωτήσεις μου δεν περιέχουν αριθμούς ,
που δεν μου λένε τίποτα τα πανάκριβα σπίτια,
που μπορώ να φαντάζομαι ροζ σπιτάκια, με λουλούδια και περιστέρια,
και που ακόμα μπορώ να βλέπω τον κόσμο ... με παιδιάστικη διάθεση!!!!

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα γλυκό μου Αθηνούλι και...
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ! ! !
Φιλάκια πολλα πολλά στα μαγουλάκια με
...παιδιαρίστικη διάθεση !
Ματς ! Μουτς ! Χι ! Χι ! Χι !

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Αθηνούλα μου, ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ να τα εκατοστήσεις και οτι επιθυμείς να συμβεί στη ζωούλα σου, με τις καλύτερες ευχές μου για μία ευχάριστη Κυριακή και μία ήρεμη εβδομάδα! Να είναι όλα ονειρεμένα σαν τα όνειρα που κάνουν πρίγκιπες και πριγκίπισες!! (Θα σας επισκευτώ την Δευτέρα μάλλον!) Φιλάκια! Με αγάπη..!

Coco είπε...

Γιορτάζεις; Χρόνια πολλά και μ΄αρέσει που κάνεις τις σωστές ερωτήσεις και που έχεις πορτοκαλί ποδήλατο και φτιάχνεις ροζ πίνακες!

faraona είπε...

Χρονια πολλα Αθηνα ,να τα εκατοστισεις και να εισαι παντα γερη και δημιουργικη.

Σε φιλω

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ χαίρομαι που βλεπω αυτον το θαυμασιο πινακα στο χρωμα που αγαπώ...το ροζ :)

Giorgos Varvakis είπε...

Χιλιόχρονη με ανεξάντλητη διάθεση για ζωή!
Όλοι αυτοί οι υπέροχοι πίνακες τίνος την υπογραφή έχουν;
Καλό βράδυ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου .τελικά πρέπει να κάνω κατάλογο με τα γεννέθλια όλων σας και να τα βάλω στον υπολογιστή μου για να με υπενθυμίζει τη μέρα..δεν γίνεται αλλιώς..ξεχνώ, πάει ..γέρασα!Τι όμορφοι οι πίνακες σου και όσο για τον Μικρό Πρίγκηπα το έχω πει οτι είναι το αγαπημένο μου .Μη ξεχνάς οτι μεγάλωσα σε γαλλικό σχολείο με καλόγριες τότε, ήταν το παραμύθι που μας έλεγαν συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι δέχεσαι ευχές και κατόπιν εορτής.
Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα!
Ζωγραφίζεις πολύ όμορφα :-)

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Aννούλα μου σ ευχαριστώ κι από μένα πολλά φιλάκια σε σένα και στα μικράκια σου (σέλω κέας, κέας) !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Τουιτάκι μου σ ευχαριστώ πολύ, ότι επιθυμείς κι εσύ να το βρεις !! Άντε και μ έναν καλό γαμπρό!! Χαχαχα !!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Κοκούλα μου σ ευχαριστώ πολύ !! Πίνακες με ροζ χρώματα κάνω, αλλά το πορτοκαλί ποδήλατο δεν είναι δικό μου , μ άρεσε πολύ και το φωτογράφισα !! Φιλάκια!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Φαραωνίτσα μου σ ευχαριστώ καλή μου!! Ευχές και από μένα για σένα Κοκκινοροδίτσα μου!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Cook μου μήπως να σου έκανα δώρο μια ροζ κατσαρολίτσα για να δημιουργείς γλυκές λιχουδιές ?? Φιλάκια !

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ GVarvaki άμα υπάρχει υγεία και αγάπη , όλα είναι όμορφα !!
Σ ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια για την ζωγραφική μου!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΡοδοΑχτίδα μου φωτεινή, σ ευχαριστώ για όλα, για τις ευχές, για τα καλά σου λόγια, για την φιλία μας !! Ο Μικρός Πρίγκηπας αρέσει σε όλη την οικογένειά μου, είναι ένα καταπληκτικό βιβλίο και το λατρεύει η κόρη μου η Μαριάννα !! Φιλιά ρόδινα!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Despinak πάντα δέχομαι ευχές και πάντα δίνω ευχές ! Σ ευχαριστώ , να σαι καλά γλυκιά μου, και οι δικές σου δουλειές είναι εξαιρετικές !!!!

Maria Tzirita είπε...

Αθηνούλα μου Χρόνια σου Πολλά κι Ευτυχισμένα! Να είσαι καλά και να φτιάχνεις πάντα τόσο όμορφες δημιουργίες! Υπέροχο το απόσπασμα απ'τον μικρό Πρίγκηπα και τόσο μα τόσο αληθινό... Να'σαι καλά κοριτσάκι μου κι ό,τι επιθυμείς να το έχεις! Ή καλύτερα: να επιθυμείς αυτό που έχεις.... Χίλια φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

ω ναι!!!ναι!!!...τρελλαινομαι για μια ροζ κατσαρολίτσα :)

Mariela είπε...

Γιορτάζεις Αθηνούλα; Χρόνια πολλά!
Πολύ όμορφες και δροσερές οι ζωγραφιές σου....

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Mαράκι Τζ. σου εύχομαι κι εσύ να επιθυμείς αυτό που έχεις , να σαι καλά , φιλάκια !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ cookίτσα μου άντε και μια ροζ κουταλίτσα , να είναι ασσορτί!!! Χαχαχα! φιλάκια

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Μαριέλα μου καλώς ήρθες , γεννέθλια έχω 5 Οκτώβρη (Ζυγός) , σ ευχαριστώ για τα γλυκά λογάκια σου !! Για τα δικά σου έργα στην έχω πει την γνώμη μου πολλάκις!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αθηνούλα μου είδα το μήνυμα σου για να βάλεις μουσική μα βλέπω οτι πρόλαβε η fARAONA και επειδή εκείνη ξέρει περισσότερα δεν σου απαντώ .Εύχομαι να τα καταφέρεις , κι εμένα κάποιος μου το έδειξε μέσα απο τα μπλοκ.

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αθηνούλα,
είχες γενέθλια;
Και δεν λες τίποτα ομορφοκόριτσο;
Χρόνια πολύχρωμα, μαγικά, με ροζ τούβλα, γεράνια και περιστέρια...
Και ξέρεις κάτι;
Όταν κανείς κουβαλάει την ευλογία τη δική σου, όταν κανείς μπορεί να βλέπει με παιδική ματιά τον κόσμο, αρκεί ένα του άγγιγμα για να ανοίξει και στους άλλους η πόρτα για τη χώρα των χρωμάτων...

Αθηνούλα, νόμιζα ότι είχες συνεννοηθεί με τη φαραόνα για τη μουσική. Θα είμαι στο σπίτι στις 8 και, αν δεν έχεις συνεννοηθεί με κάποιον άλλον είναι πολύ εύκολο να το κάνουμε μαζί. Θα σου στείλω μέιλ.

Ο μικρός πρίγκηπας αγαπημένος!
Τα φιλιά μου!

Alkmini είπε...

Αθηνουλα
Χρονια Καλα και με Υγεια να εχεις γλυκεια Ροδαλενια.
καλα, χαμενη εντελως , τωρα το πηρα ειδηση.
θα δεχτεις τις ευχες μου ,εστω και καθυστερημενα?
ναι? :)
σ ευχαριστω.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Αχτιδα μου σ ευχαριστώ, θα το προσπαθήσω πάλι σήμερα!!

@ Κόκκινη ομπρελίτσα ξέρω καλά πόσα ροζ σπίτια με λουλούδια και περιστέρια , μπορείς εσύ να περιγράψεις !! να σαι καλά !!

@ Αλικάκι μου και βέβαια θα τις δεχτώ τις ευχές σου και θα σου κάνω μια μεγάλη αγκαλιά !!

" ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ "

Ανώνυμος είπε...

Ο ΜΙκρός Πρίγκιπας όσα χρόνια κι αν περάσουν, έχει στη συνείδησή μας, την αθώα απαλή βελούδινη ψυχή σαν του τριαντάφυλλου που εξημέρωσε .
Ναύκληρος

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Ναύκληρε , άμα έχεις υπομονή θα το δεις και το τριαντάφυλλο !!
Οτι αγαπάω , θα παίρνει την θέση του στην σελιδούλα μου , υπομονή !!