27/10/11

Φθινοπωρινή βόλτα

" To φθινόπωρο είναι μια δεύτερη άνοιξη,
όπου κάθε φύλλο είναι κι ένα λουλούδι."
Albert Camus




































Αυτή η βόλτα στο όνειρο
είναι
ένας μικρός απολαυστικός περίπατος στην εξοχή

Ο ήλιος του φθινοπώρου κι η σαμιώτικη γη
γέμισαν την αγκαλιά μου με τα καλούδια τους.
Κυκλάμινα και καρπούς δέντρων,
τσαμπιά σταφυλιών που ξεχάστηκαν,
κάστανα και ρόδια,
βελανίδια και κυπαρισσόμηλα για διακόσμηση ,
ξερά πλατανόφυλλα για ζωγραφική .
Η χαρά των αισθήσεων,
τραγούδια του αγέρα και μυρωδιές νοτισμένης γης,
παιχνίδια με το φως, μικρές στιγμές του ήλιου,
χρώματα και αποχρώσεις,
ένα μαγικό καλειδοσκόπιο

Ένας μικρός περίπατος στην φύση με δώρα του φθινοπώρου,
αρμονία και απόλαυση !!


Σας στέλνω την καλημέρα μου
και μια φθινοπωρινή μπαλάντα (χειροποίητη)



13 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΘΑΥΜΑΣΙΑ!!!!
Η Φύση ηρεμεί, εμψυχώνει, δίνει ζωή

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Κατερίνα είπε...

Καλημέρα....πολύ όμορφη η βόλτα που μας έκανες...:-))

Γραφεας Πεζικου είπε...

Δράττομαι της ευκαιρίας να σου στείλω ένα απολαυστικό οκτωβριανό πολυσέλιδο,που αξίζει το κόπο.αλλά δεν έχω το e-mail Σας..Αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μου αξίζει το κόπο...

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Γλαρένια καλημερούδια !!
Περνάω από τα μέρη σου όποτε μπορώ κι ας μην αφήνω ίχνη
Τα χρώματα του φθινοπώρου είναι ιδανικά για φωτογραφία και η εποχή αυτή ιδανική για βόλτα ,
να σαι καλά , σου στέλνω τους σαμιώτικους χαιρετισμούς μου

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Kατερίνα καλή σου μέρα και καλή βδομάδα, σ ευχαριστώ που έκανες αυτή τη φθινοπωρινή βόλτα μαζί μου στην εξοχή της Σάμου, να σαι καλά, σαμιώτικους χαιρετισμούς

Γραφεας Πεζικου είπε...

Καλημέρα καλή βδομάδα,περιμένω το Βίντεο που μου υποσχεθήκατε...Και σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Γραφέα Πεζικού καλή σας εβδομάδα, σας ευχαριστώ που είσασταν συνοδοιπόρος στην βόλτα τούτη, το μέιλ το έλαβα, ήταν πολύ ωραίο!!
Οι βόλτες οι φθινοπωρινές στην σαμιώτικη εξοχή είναι θαυμάσιες και σχεδόν καθημερινές, κι έτσι η μικρή φωτογραφική μηχανή μου γεμίζει με φωτο !

Να είσαστε καλά, σαμιώτικους χαιρετισμούς

Γραφεας Πεζικου είπε...

Ευχαριστώ κι ανταποδίδω...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ξέρεις οτι έχω ακόμα σε κανδράκια τις φωτογραφίες σου;υπέροχες φωτογραφίες..κι εκείνη η τελευταία με το σκυλάκι!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Τα λες τόσο όμορφα και τόσο ποιητικά Αθηνά μου!!! Εμένα οι φωτογραφίες σου, σε συνδυασμό με την αφήγησή σου και τη μουσική υπόκρουση με ξεκούρασαν. Σε ευχαριστώ ειλικρινά.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ να έχεις.
Υ.Γ.
Είσαι τυχερή που ζεις σε ένα τόσο όμορφο μέρος!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Aχτίδα ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ , χαίρομαι που σ άρεσαν και τις έχεις καδράρει, να σαι καλά, πολλούς σαμιώτικους χαιρετισμούς

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΡΟΔΟΥΛΑ καλημέρα και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!
Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα στην εξοχή!!
Ξέρω καλά το πόσο τυχερή είμαι κι εγώ κι η οικογένειά μου που μας δόθηκε η ευκαιρία να έρθουμε να ζήσουμε στο νησί της Σάμου, γιατί μέχρι προ 14ετίας ζούσαμε στην Αθήνα και μεγαλώναμε τα παιδιά μας στην τσιμεντούπολη!! Οπότε είμαστε από τα άτομα που συνειδητά κάναμε αυτή την επιλογή για καλύτερη ποιότητα ζωής, ήταν όνειρο για μας, πραγματοποιήθηκε και το απολαμβάνουμε !!
Να σαι καλά , σαμιώτικους χαιρετισμούς

Fanypap είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου στο δημιουργικό μου Giveaway γλυκούλα μου!!!Πανέμορφες φωτογραφίες, σε συνδυασμό με όλα τ' άλλα σου, Υπέροχη ανάρτηση!!!Καλή σου Επιτυχία γλυκιά μου!!φιλάκια.