11/9/12

Από καλοκαιρινή χαλάρωση σε φθινοπωρινή δράση, πάμε !!




Το καλοκαιράκι που μας χαιρετάει
δίνοντας τη σκυτάλη στο φθινόπωρο,
 είχε λίγο απ΄όλα.
Μέρες χαλάρωσης  με  μπανάκια , ηλιοθεραπεία, ανάγνωση βιβλίων και  βοτσαλοπατουσάκια, 


μέρες τεμπελιάς με καφεδάκι , κουβεντούλες με φίλες και διαδικτυακή αποχή,
μέρες παρείστικες με  βολτίτσες, επισκέψεις φίλων, με ξενύχτια, με ουζοκατανύξεις και χταποδομεζέδες , 


μέρες δημιουργίας με πινέλα και χρώματα, χαρτιά και καμβάδες (και ανακυκλώσιμα υλικά),
μέρες  συμμετοχής σε  ομαδική έκθεση ζωγραφικής και χειροτεχνίας με δημιουργικούς συντοπίτες ,

 
μέρες εγρήγορσης και άγχους με  πανελλήνιες εξετάσεις και αναμονή αποτελεσμάτων ,
μέρες κούρασης με δουλειές και τρεχάματα,
μέρες γλύκας με τη φραουλοβάπτιση της μπεμπούλας, της Ερωφίλης-Λυδίας τώρα πια, κορούλας της ανηψιάς μου, 



μέρες χαράς με ευχάριστα, καινούργια ξεκινήματα για τα παιδιά μας
και μέρες συνεργασίας που περιλαμβάνουν δυο νέα, συναρπαστικά, προσωπικά ταξίδια δημιουργίας,
όπως την εικονογράφηση ενός όμορφου παραμυθιού μέσα στο χειμώνα
και τη δημιουργία μιας πολύχρωμης συλλογής!!



Σας ευχαριστώ όλους και όλες για τις καλοκαιρινές βόλτες σας στην σελίδα τούτη, τα σχόλια, τα τηλεφωνήματα, τις ευχές !! 
 


Πρόσφατα παρέλαβα μια νέα πρόσκληση για δράση και προσφορά !!



 «Χριστουγεννιάτικο BAZAAR  για την ενίσχυση
του ΖΑΝΝΕΙΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ»



Οι ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ μας καλούν όλους
να συμμετέχουμε προσφέροντας  δημιουργίες μας,
 ζωγραφιές ή χειροτεχνίες,
για το bazaar που προγραμματίζουν τις μέρες των Χριστουγέννων, τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν για την ενίσχυση, τη στήριξη και σωστή λειτουργία του Ζάννειου Ιδρύματος.
           



Για συμμετοχή και πληροφορίες  
Στο FACEBOOK:  ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

------------------------------------------------------------------------------

Φυσικά δεν ξεχνάμε την δράση των Ελληνίδων Bloggers 
για κατασκευή και προσφορά κουμπαράδων από ανακυκλώσιμα υλικά , επίσης για καλό σκοπό  !!
Πληροφορίες στην σελίδα : ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGERS



             Ο καθένας μας μπορεί να φτιάξει κάτι  .…
            Ο καθένας μας μπορεί να προσφέρει  κάτι….
Όλοι μαζί με αγάπη για τα παιδιά μπορούμε να καταφέρουμε πολλά !!


       Τα παιδικά χαμόγελα αξίζουν 
όλες τις προσφορές του κόσμου!!!!


 Ευχές για ένα όμορφο, δροσερό και πολύ δημιουργικό φθινόπωρο
σε όλους σας !!
Καλή σχολική χρονιά σε παιδιά, γονείς και  δασκάλους!!


52 σχόλια:

Ποδηλάτισσα είπε...

Καλώς όρισες Αθηνά μου... Καλό Φθινόπωρο... με πολλή δράση και όμορφες όπως πάντα δημιουργίες!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!

myStickland είπε...

Kαλώς όρισες,Αθηνούλα!
Τι όμορφα που ήταν ε;
Καλή αρχή με το καινούριο project...είμαι σίγουρη οτι θα έχει επιτυχία,όπως πάντα άλλωστε!
(την κούπα,εσυ τη ζωγράφισες;Τέλειαα)
Σε φιλώ!

Pepi είπε...

Καλό φθινόπωρο, Αθηνά μου! Να'σαι καλά, να συμμετέχεις σε όμορφες εκδηλώσεις με καλαίσθητες δημιουργίες! Τα φιλιά μου!

Χρυσούλα είπε...

Το καλοκαίρι σου ξένοιαστο και όμορφο!...Καλό φθινόπωρο τώρα!...Καλή σχολική χρονιά!...και με το καλό οι καινούργιες σου δημιουργίες!
Αθηνά να έχεις όμορφο απόγευμα σου εύχομαι!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μας έλειψες!!!

Τελικά αυτά τα πατουσάκια με έχουν ξετρελάνει (συγγνώμη που επαναλαμβάνομαι, αλλά...)

Πολύ χαίρομαι για την εικονογράφηση του παραμυθιού και για την άλλη την συλλογή που αναφέρεις.

Καλή δημιουργική χρονιά σου εύχομαι Αθηνούλα καλλιτέχνισσα!

Καλησπερένια!

hamomilaki gr είπε...

Καλή Χρονιά για τα Παιδιά μας
και Καλό χειμώνα για όλους μας !!

maria είπε...

Αθηνούλα καλό φθινόπωρο κοπέλα μου, με κέφι και όρεξη για νέες δημιουργίες.
καλό βράδυ σε φιλώ

Aspa είπε...

Γεμάτο το καλοκαίρι σου και διαφαίνεται εξίσου γεμάτο και το φθινόπωρο...από πλευρά δράσεων...Καλό φθινόπωρο Αθηνά!!Πολλά φιλιά!!!

Αναστασία είπε...

Καλό φθινόπωρο. Καλή αρχή και καλή επιτυχία στις υπέροχες δημιουργίες που πρόκειται να φτιάξεις

para-kelsoscooks είπε...

Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο να έχεις Αθηνά.

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Καλώς όρισες από τις πολυάσχολες διακοπές σου!!!Ολα τα περιελάμβανε και θα σου άφησε μια γλυκιά ανάμνηση..Να 'χεις ένα δημιουργικό φθινόπωρο,και καλές συμμετοχές στις διάφορες εκδηλώσεις με τις υπέροχες και πρωτότυπες δημιουργίες σου!!!
Καλό σου βράδυ Αθηνα και φιλάκια μεταμεσονύκτια!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Αθηνά καλή επιτυχία στα "προσωπικά ταξίδια δημιουργίας" και καλό Φθινόπωρο!
Φιλάκια!

voulaki είπε...

Χαίρομαι που είχες ένα όμορφο και δημιουργικό καλοκαίρι Αθηνά!!!
Καλώς μας ήρθες..!
:-)

Maria Villioti είπε...

Αθηνά μου καλώς μας ήρθες!Χαίρομαι που πέρασες ένα γεμάτο,αληθινό καλοκαίρι,με όσα κι όσους έπρεπε.Οι πατούσες είναι όνειρο...μ'αυτές θα πάμε βόλτα;Τα νέα σου είναι καταπληκτικά.Έχω ενθουσιαστεί εγώ με όσα έχεις να κάνεις...φαντάζομαι εσύ!Ευχαριστούμε και για την στήριξη στις δράσεις μας,πάντα είσαι εδώ για μας με τον καλύτερο τρόπο.Φιλιά πολλά κορίτσι μου γλυκό!

Stone είπε...

Καλό φθινόπωρο Αθηνα!!Απ'ότι φαινεται ηταν ενα ξεκουραστο καλοκαίρι!Καλή δυναμη και επιτυχια με τα όσα ανέλαβες!Φιλια πολλά!

Onirokosmos είπε...

Τι καλά που είσαι πάλι εδώ! Με γεμάτες μπαταρίες, ξεκούραστη, με πολλή όρεξη για δημιουργία και ανανεωμένη! Αχ, αυτές οι βοτσαλοπατουσίτσες! Πως να μην ξετρελάνουν κόσμο με την παιδικότητα και την τσαχπινιά τους! Καλό φθινόπωρο και μόνο επιτυχίες σε όσα θα κάνεις! Μας έλειψες...

Helen Gr είπε...

Καλό φθινόπωρο, Αθηνά μου, με υγεία και δύναμη για δημιουργία!
Μου αρέσει πολύ ό τι ζωγραφίζεις!
Φιλάκια!

χρυσάνθη είπε...

Καλώς όρισες Αθηνούλα μου και καλό Φθινόπωρο με πολλές και καλαίσθητες δημιουργίες!! Εκανα μια βόλτα στο όνειρό σου και χαίρομαι πολύ για τα καλά νέα σου και είμαι σίγουρη ότι θα "ζωγραφίσεις" και πάλι!!!Φιλάκια πολλά!

Nena είπε...

ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ....ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

Δημιουργία είπε...

Καλο Φθινοπωρο Αθηνα,καλη επιτυχια να εχεις στις καινουργιες σου δραστηριοτητες.

Μαρία είπε...

καλως το μου..να σαι καλα ματια μου..καλο Φθινοπωρο..σε φιλω

morphoplasies είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΕΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ . ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!

anna είπε...

Καλό φθινόπωρο Αθηνά μου,αν κι εγώ ακόμη δεν μαζεύτηκα.Φιλάκια πολλά.

SPYRIDOULA είπε...

Εύχομαι να έχεις ενα υπέροχο και δημιουργικό φθινόπωρο!Φιλάκια πολλά!

Φανή είπε...

Καλώς επέστρεψες! Ωραία η πρόταση για το Ζάννειο. Κάτι θα κάνουμε! Φιλιά!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

Daphnofila art jewelry είπε...

Καλό φθινόπωρο με υγεία και αμέτρητες δημιουργικές στιγμές.

Pinelia είπε...

Καλό φθινόπωρο!Αυτή η δημιουργία με τα πατουσάκια μου έκλεψε την καρδιά!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕΣ ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΩΡΑ!!!
ΟΙ ΠΑΤΟΥΣΙΤΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΑΝ!!!!!
ΔΕΣ ΕΔΩ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/08/blog-post_29.html
ΜΑΛΛΟΝ ΕΛΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ!!!
ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕΙΛ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλό Φθινόπωρο ΑΘηνούλα,καλώς επέστρεψες,εύχομαι και του χρόνου!
Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε!!!
Φιλάκια πολλα

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Καλό φθινόπωρο και προβλέπεται ότι θα'ναι δημιουργικό!!...Καλό Σαβ/κο να
έχεις...Φιλιά...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλως το μας....πώ..πω... γεματες μερες ..μέρες...δημιουργικές...και όμορφες.. γεμισες τις μπαταρίες σου Αθηνούλα μου...από όλα ... και τι δεν έκανες ..μπραβο σου κορίτσι μου....καλό φνινόπωρο ..να εχεις θα τα λέμε τωρα πιο συχνα έλπίζω ..θα κατεβω και εγώ Ηρακλειο την άλλη εβδομαδα... φιλακια πολλλα ........οι πατουσίτσες.... γλύκα......

alex είπε...

Περασα να σου ευχηθω ενα ομορφο και καλο φθινοπωρο,γεματο υγεια και πολυ δημιουργια!Θαυμαζω τοοοσο πολυ τις δημιουργιες σου!!!μ αρεσει πολυυυ η ζωγραφικη σου!!πολλα φιλιααα

Faidra είπε...

Το καλοκαιράκι έφυγε μα η γλύκα έμεινε στα δημιουργικά σου χεριά!!
Καλή συνεχεία
Πολλά φιλιά!

maya =^o^= είπε...

φανταστική ανάρτηση!!!ευχαριστούμε πάρα πολύ και για την ενημέρωση για το μπαζάρ!!!

evonita είπε...

Καλώς επέστρεψες!! Πολύ όμορφες εικόνες και δημιουργίες ετοίμασες!!! Καλό Φθινόπωρο! :)

Kiki Aposeki είπε...

Καλό φθινόπωρο Αθηνούλα μου και καλή σχολική χρονιά!!! Τα πατουσάκια με ξετρέλαναν και ο καινούριος πίνακας με θέμα την προσφορά με συγκίνησε!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι! Πολλά φιλιά!!!!

Anastasia είπε...

Καλό φθινόπωρο κι από μένα..Καλή δύναμη και ανεξάντλητη έμπνευση σια τις επόμενες δημιουργίες!

Unknown είπε...

Eξαιρετική η βόλτα, λοιπόν!
Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!
Μου αρέσουν πολύ οι ζωγραφίες και οι κατασκευές σου!Βρήκα πολύ όμορφο και τρυφερό αυτό που έκανες για τις φίλες σου στη γειτονιά, ένα ξεχωριστό ρητό για τη κάθε μια πάνω σε μια όμορφη ζωγραφία.Σαν ιδέα και σαν εκτέλεση, εξαιρετικά!

Margo είπε...

Είσαι παράδειγμα προς μίμηση Αθηνά μου και η αισιοδοξία προσωποποιημένη!
Όλα καλά να πάνε, καλή επιτυχία σε ότι κάνεις και να έχεις ένα δημιουργικό και χαρούμενο Φθινόπωρο!

Χαιρετισμούς στην όμορφη Σάμο :-)

ΕΥΗ είπε...

Καλώς όρισες Αθηνούλα.Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω τα χαριτωμένα πατουσάκια ,τους όμορφους πίνακες..
Πρέπει να αποχαιρετήσουμε το καλοκαιράκι και να υποδεχτούμε το φθινόπορο.Χάρηκα πολύ για τα νέα σου ξεκινήματα με τη εικονογράφηση του παραμυθιού και εύχομαι να είναι η αρχή για πολλά άλλα.Όσο για τα bazar όλοι πρέπει να πάρουμε μέρος γατί είναι για καλούς σκοπούς οφείλουμε όλοι να βοηθήσουμε όσο μπορούμε.Φιλία πολλά.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΟΛΑ καταπληκτικά αλλά οι πατουσίτσες με τα βότσαλα απίστευτα έξυπνη ιδεα
Καλό Φθινόπρο!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

πρός τ'άστρα... είπε...

φιλιά και ευχές για την χρονιά με υγεία και ότι καλύτερο και από μας καλή μου Αθηνά

ο παρατηρητης είπε...

σε περιμενω στο σπιτακι μου να τα λεμε και απο εκει

Madlen είπε...

Αθηνά μου σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο και καλή σου καλλιτεχνική συνέχεια με όλα τα χαρούμενα που μας έγραψες!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

πολυ ομορφα ολα!!!!Καλως ορισες -καλο φθινοπωρο και καλο μηνα να εχεις απο αυριο!!!

thomi είπε...

γλυκεια μου Αθηνουλα καλο φθινωπορο να εχουμε..ποσο μαρεσουν οι φατσουλες που κανεις..ειναι τοσο αγαπησιαρικες και ζουζουνιαρικες,καλη αρχη στα νεα σου ξεκινηματα!
φιλακιααααα

Μαρία είπε...

καλημερα Ζωγραφε της καρδιας μου..να σαι καλα..ευλογημενο Μηνα..καλη και χαρουμενη Χρονια να χουμε..καλα να περνας..σε φιλω

giasmin είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΓΗΣΕ!ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ,ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!!
ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!! ΤΥΧΕΡΕΣ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΛΙΚΑ!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Sophie είπε...

Αθηνά καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου είναι πανέμορφο ξέγνοιαστο και ταξιδιάρικο μου αρέσει πολύ!!!Θα σε επισκέπτομαι και εύχομαι να περνάς και εσύ από το σπιτάκι μου να τα λέμε!!Φιλιά!!!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Αγαπημένη μου φίλη, Αθηνά! "Καλό Φθινόπωρο" σου εύχομαι! Να έχεις πάντοτε αυτή την αγάπη για τη ζωή και τους ανθρώπους!

Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνεις!!! Είμαι σίγουρος ότι θα είναι ξεχωριστό, φίνο και ιδιαίτερο!
Αντώνης

Aθηνά Π.Κ. είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΜΟΥ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ , ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ !!
ΜΟΛΙΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΚΤΟΣ ΣΑΜΟΥ !!

ΣΑΣ ΦΙΛΩ , ΤΑ ΛΕΜΕ

Αθηνά Π.Κ.

Αναστασία είπε...

Οι ζωγραφιστές κούπες είναι μοναδικές. Χάρηκα πολύ για τη νέα δράση που ξεκινάς μ' αυτές και το παραμύθι. Α! και οκουμπαράς με όλη την Αφρική πάνω, υπέροχος! Καλό σου βράδυ.