30/4/13

Καλή Πασχαλιά !!




Εκεί ρόδια, κυδώνια
θεοί μελαχρινοί, θείοι κι εξάδελφοι
το λάδι αδειάζοντας μες στα πελώρια κιούπια
και πνοές από τη ρεματιά ευωδιάζοντας
λυγαριά και σχίνο
σπάρτο και πιπερόριζα
με τα πρώτα πιπίσματα των σπίνων,
ψαλμωδίες γλυκές με τα πρώτα-πρώτα Δόξα Σοι.
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου με τα πρώτα -πρώτα Δόξα Σοι!
Εκεί δάφνες και βάγια
θυμιατό και λιβάνισμα
τις πάλες ευλογώντας και τα καρυοφύλλια.
Στο χώμα το στρωμένο με τ' αμπελομάντιλα
κνίσες, τσουγκρίσματα
και Χριστός Ανέστη
με τα πρώτα σμπάρα των Ελλήνων.
Αγάπες μυστικές με τα πρώτα λόγια του Ύμνου.

Oδυσσέας Ελύτης  




Ευχές τούτες τις άγιες μέρες ,
να ΄ναι οι καρδιές όλων γεμάτες αγάπη και καλοσύνη,
να΄ναι οι  αγκαλιές όλων  γεμάτες με την οικογένειά τους ,
 με συγγενείς και με φίλους
κι όλων των σπιτιών τα τραπέζια γεμάτα καλούδια !!
 
Καλή Ανάσταση !! 
Καλή Πασχαλιά !!

20 σχόλια:

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφες ευχές Αθηνά μου, τόσο ουσιαστικές!
Να είστε καλά και να περασετε όμορφα κι εσείς!
Φιλιά, καλή Ανάσταση!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΚΑΛΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ...!!!!!!!
Αθηνούλα μου...!!!!! ο λόγος Του...για αγαπη και συνχώρεση ας βρεί χωρο στις καρδιές μας.. αγαπη μου... να χαιρεσαι και να περασετε όμορφα οτι και να κανετε οικογενειακως...εχεις τα φιλια μου και την αγαπη μου.. θα τα πουμε και αλλιως...χι.χι. χαμογέλα..!!!κανει καλό...!!!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ..!!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Υπέροχη η Ελύτεια προσέγγιση του Πάσχα, δε το είχα υπόψη μου και το κρατώ στ αγαπημένα.
Νάσαι καλά Αθηνά μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να δεις τα παιδιά σου όπως επιθυμείς.
Καλή Ανάσταση!
Σε φιλώ με αγάπη κι ευχές για Χαρούμενη Πασχαλιά

KatrinArt είπε...

Καλή Ανασταση Αθηνούλα μου! Σου ευχομαι να περάσεις υπέροχα!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Αθηνούλα μου εύχομαι να περάσεις Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση... Ανάσταση ουσιαστική... ανάσταση & ανάταση ψυχών!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!



Ανάσταση σε ότι είναι νεκρό στις ψυχές των ανθρώπων. ΟΥΣΙΑ!

maria είπε...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα Αθηνούλα μου. Να περάσεις καλά.
φιλιά πολλά

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ ζεστή και γλυκιά η ευχή σου!Αμήν! Η ζωγραφιά σου μου άρεσε..Καιρό έχει να μιλήσουμε χαθήκαμε..Καλή Μεγάλη Εβδομάδα,Καλό Πάσχα

Pepi είπε...

Καλό Πάσχα, Αθηνά μου!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα τις Αγιες τούτες μέρες! Τα φιλιά μου!
Καλή Ανάσταση!!

eleni είπε...

Αθηνά,να περάσετε όμορφα τις μέρες της πασχαλιάς!
Καλή Ανάσταση-φιλιά!

Handmade by Mika είπε...

Καλη Ανάσταση και σενα Αθηνα μου και καλο μηνα!
Να περασεις όμορφα!
Φιλια πολλα

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Καλό Μήνα ευωδιαστό και δημιουργικό!!Καλό και χαρούμενο Πάσχα με υγεία και Αγάπη!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα μαγιάτικα φιλιά μου

Δέσποινα είπε...

Καλή Ανάσταση!

Margo είπε...

Καλή Ανάσταση Αθηνά μου.
Να χαίρεσαι τον εαυτό σου, την οικογένειά σου και το όμορφο νησί σου!!!

Πολλούς πολλούς χαιρετισμούς!

Mariela είπε...

Καλή Ανάσταση Αθηνούλα μου...
υπέροχες οι φωτό!!

dromaki είπε...

Χριστός Ανέστη Αθηνούλα μου,υγεία,αγάπη και πολλή διάθεση για βόλτες στο όνειρο σου.

Unknown είπε...

Χριστός Ανέστη Αθηνά και του χρόνου με υγεία!!!
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα-)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Χρόνια πολλά Αθηνά και του χρόνου με υγεία.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Φίλοι μου σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ , ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ !!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που περάσατε κι αφήσατε τις όμορφες ευχούλες σας !!!!
Ελπίζω όλοι να περάσατε χαρούμενες πασχαλινές μέρες !!!!
Σας στέλνω ευχές και σας φιλώ με αγάπη

Αθηνά

anosh είπε...


عملائنا الكرام اذا كنت تبحث عن افضل واقوي شركة شركة تركيب اثاث ايكيا بالرياضفى هذا المجال كما انها تتميز بالصدارة بين الكثير من الشركات المتواجدة في الرياض
شركة تركيب اثاث ايكيا بالرياض
كما اننا نتميز عن باقي الشركات بأننا لدينا افضل الطرق وافضل الادوات والمعدات فى تركيب غرف النوم الصيني

كما اننا متقدمين عملائنا الكرام بتقديم افضل خدمات فني تركيب اثاث ايكيا بالرياضمع توفير امهر الفنيين في تركيب اثاث ايكيا كما اننا نعلم جيدا تعدد حاجات عملائنا من احتياج الفنيين والمتخصصين في عمليات فك وتركيب اثاث ايكيا بالرياض واحتاجهم لتواجد المساعدين لانجاز مهامهم بدقة وعلي اكمل وجة ممكن
كما اننا نقدم العديد من الديكورات المختلفة والتصميمات الساحرة واحدث الالوان العصرية التي لن تجدوها الا من خلال تركيب اثاث ايكيا بالرياض كما اننا نوفرها بأحدث الموديلات التي تتناسب مع احتياجات جميع عملائنا
فأننا نحيط علمكم اذا كنت تريد تركيب اي اثاث في منزلك فلديك
شركة تركيب ستائر بالرياض
عامل تركيب ستائر بالرياض
شركة تركيب غرف نوم بالرياض
فني تركيب غرف نوم بالرياض
شركة تركيب باركية بالرياض
ارخص تركيب باركية بالرياض
شركة تركيب عفش بالرياض
شركة تنظيف مكيفات بالرياض
لزيارة موقعنا
https://lwmt4.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D8%B1%D9%83%D9%8A%D8%A8-%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB-%D8%A7%D9%8A%D9%83%D9%8A%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/

لالا الروش είπε...


بعد التحيه يسير شركة شام ان تعلن لجميع عملائها بمدينة الخبر الكرام بمناسبة قدوم فصل الصيف عن افضل عروض تنظيف وصيانة برك السباحه باحدث الطرق وافضل الاساليب وذلك من خلال فرعها بمدينة الخبر

شركة صيانة وتنظيف مسابح بالخبر

والذي توفر شركة شام من خلاله لجميع اهالي الخبر خدمات المسابح بكل انواعها من تنظيف وصيانه وترميم باعلى جوده وبافضل الاسعار ، فلا تتردد عزيزي العميل واطلبنا الان لتحصل على ما تتمناه من خدمات لنصلك في الحال .